„Nežinau, ar jie turi kažkokias darbo taisykles, bet manau, kad jei keleiviai turi laikytis keleiviams skirtų, tai ir vairuotojai turi laikytis jiems skirtų darbo normų“, – teigė kaunietė, kuri portalui „Kas vyksta Kaune“ papasakojo apie, jos nuomone, netinkamą troleibuso vairuotojos elgesį.
Ji pasakojo, jog antradienio vakarą, apie 20 valandą, važiavo 5 numeriu pažymėtu troleibusu, kurio vairuotoja per kelias minutes net keletą kartų nusižengė savo darbo taisyklėms.
„Buvome Ožeškienės stotelėj ir viena mergina niekaip negalėjo išlipt iš troleibuso. Vairuotoja neatidarė durų iš pradžių, tai paskui ta vargšė rėkė, kad „Atidarykit, atidarykit, kiek galima rėkt?!“ ir tik tada vairuotoja sureagavo. Ir tai – beveik sekančiame sustojime jau buvome, kai ją paleido. Man rodos net tvorelė buvo toje vietoje tarp kelio ir šaligatvio“, – pasakojo įvykį užfiksavusi moteris.
Jos teigimu, tuo pat metu vairuotoja neišdavė kelionės bilietėlio kitam į troleibusą įlipusiam keleiviui. „Įlipo, padavė pinigus, vairuotoja lyg kažką sakė (netoli sėdėjau, bet per troleibusų triukšmą nesigirdėjo), bet tada toliau nuvažiavo, palikusi merginą be bilietėlio. Šiaip gal ir nieko, nes kitoje stotelėje tą bilietėlį tvarkingai davė, bet o jei kontrolė būtų įlipusi? Kažin ar būtų patikėję keleivės pasakojimu…“ – svarstė kaunietė.
Moteris teigė, jog supranta, kad tokį vairuotojos elgesį galėjo paskatinti nuovargis, tačiau teigė vis tiek nepateisinanti tokio elgesio. „Man irgi būna darbo pabaiga. Dirbu mažoje parduotuvėje, ne „Maximoj“ kokioj. Manot man niekas nieko nesakytų, jei staiga pradėčiau su klientais taip elgtis? Sakytų! Todėl jums ir pasakoju, nes nu negalima šitaip, kai su klientais bendrauji, ar rytas ar vakaras būtų…“ – tvirtino ji.
Jei ir jūs norite pasidalinti savo užfiksuotais vaizdais ar perduoti informaciją apie įvykius Kaune, rašykite specialios funkcijos „Pranešk naujieną“ pagalba.