Ar Kauno meras Visvaldas išgirs kauniečius?

Į Kauną atėjęs rugsėjis ir mieste užvirę kelių remonto darbai, daugelį Kauno vairuotojų įkalino nesibaigiančiose eismo spūstyse. Nors daugelis gyventojų pritaria, kad kelius remontuoti būtina, o mieste jaučiami kardinalūs pokyčiai, ne visi kauniečiai tuo džiaugiasi. Ir ne be pagrindo.

Antradienį pusei metų uždarius dar vieną svarbią miesto transporto arteriją – tiltą per Kauno hidroelektrinę, spūstys pagrindinėse miesto gatvėse nesibaigia net ir po vakarinio piko. Kauniečiai stebisi, kodėl eismas stringa net ir po 20 valandos, nors anksčiau vakarinio piko metas tęsdavosi vėliausiai iki 19 valandos.

Dar ne taip seniai atidarius naujai pastatytą Panemunės tiltą, Kauno vairuotojai trumpam atsikvėpė, kuomet baigėsi pragariškos kelionės namo per apylanką, įrengtą kita Nemuno puse, tačiau uždarius HE tiltą, spūstys vėl sugrįžo. Matydami dabartinę situaciją miesto gatvėse, kauniečiai gali savo kailiu pajausti, kokia svarbi transporto arterija miestui yra T.Masiulio gatvė, jungianti Petrašiūnus ir Panemunę.

Kauniečiai pastebi, kad dėl uždaryto tilto per Kauno HE, itin išaugo automobilių srautas Šančiuose, kur vakarinio piko metu kemšasi visas Juozapavičiaus prospektas. Didelis krūvis tenka ir vis dar remontuojamai R.Kalantos gatvei, kuri paversta tikrų tikriausiu kliūčių ruožu.

Prastai arba visiškai nesprendžiamas eismo pralaidumas ir sankryžoje prie Kauno geležinkelio stoties, kur su stipriai išaugusiu automobilių srautu Tunelio gatvėje nesusitvarko šviesoforas Vytauto prospekto sankryžoje. Dėl uždaryto tilto kauniečiai, norėdami iš Šančių pasiekti Petrašiūnus, renkasi apgailėtinos būklės Verkių gatvę ir taip vadinamąjį „Uošvės liežuvio“ kelią. Šios gatvės miesto tvarkytojai iki tilto uždarymo taip pat nespėjo sutvarkyti ir žada, kad tai bus padaryta kitais metais.

Viešoje erdvėje pasisakantys kauniečiai pabrėžia, kad džiaugiasi, jog miesto gatvėse vyksta kardinalūs remonto darbai, tačiau sako norintys, kad darbai būtų vykdomi paeiliui sutvarkant vieną atkarpą ir einant prie kitos, o ne perkasant ir uždarant pagrindinius kelius mieste vienu metu.

Šis kauniečių pastebėjimas yra pagrįstas, nes darbus vykdančios brigados nespėja baigti pradėtų darbų, kai kuriose vietose jiems prasidėjus, jaučiamas sulėtėjęs jų tempas. Apie tai portalas „Kas vyksta Kaune“ jau yra rašęs.

Didelių priekaištų turėtų sulaukti ir šviesoforus Kaune valdančios įmonės „Kauno gatvių apšvietimas“ personalas, kurių galioje yra nustatyti naujus šviesoforų veikimo ciklus, juos priderinant prie padidėjusių automobilių srautų. Juk nėra normalu, kad Vytauto prospekto ir M.K.Čiurlionio gatvės sankryžoje veikiantis šviesoforas veikia tokiu pat režimu, kaip ir anksčiau, nors automobilių srautas Tunelio gatvėje išaugo gal ir dvigubai.

Keista ir tai, jog Kauno miesto eismo saugumo komisija, posėdžiaujanti kelis kartus per mėnesį, nesvarstė apylankų ir eismo pralaidumo klausimų prieš uždarant į Marijampolės plentą vedantį tiltą per Kauno HE, komisijoje nebuvo aptarti variantai, kokias kryptis, uždarius minėtą kelią per Nemuną, reikėtų rinktis vairuotojams ir juos labiau iš anksto apie tai informuoti, kad ir mūsų portale, aktyviai rašančiame ir besidominčiame eismo situacija mieste (tiesą sakant, apie pusmečiui uždaromo tilto per HE informaciją gavome jo uždarymo išvakarėse).

Aš, kaip tikras kaunietis džiaugiuosi, kad mieste vyksta intensyvūs gatvių ir tiltų remonto darbai, tačiau norėčiau pažymėti, kad vykdomus darbus reikėtų planuoti, kauniečiams sudaryti patogias alternatyvas pasiekti kelionės tikslą net ir uždarius pagrindinius kelius ar vykdant kapitalinį gatvių remontą.

Belieka tikėtis, kad greitai į darbus po ligos sugrįšiantis kauniečių mylimas ir garbinamas meras Visvaldas Matijošaitis, pats gyvenantis Vičiūnų mikrorajone, kuris grįžtant kryptimi iš Vilniaus kur kas lengviau pasiekiamas per uždarytąjį tiltą, dėl ko ir pačiam merui teks strigti kamščiuose, įvertins asmeniškai mieste vykstantį eismo chaosą ir privers atsakingus eismo specialistus Kaune išmokti planuoti ir darbus, ir apylankas, kuriomis kauniečiai galėtų jei ne skrieti, tai bent jau judėti  minimaliu greičiu.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA