Skaitytoja: pareiškiau nepasitenkinimą preke, tai iš manęs išsityčiojo – Kas vyksta Kaune

Skaitytoja: pareiškiau nepasitenkinimą preke, tai iš manęs išsityčiojo

Viena kaunietė pasakoja, kaip nusipirkus nekokybišką daiktą, teko vargti, kol galės vėl normaliai dirbti. Galiausiai, mokėjo kaip už naują, bet gavo kelis kartus remontuotą kompiuterį. Moteris pasipiktino, kad su klientais elgiamasi taip, lyg po pinigų sumokėjimo taptų visiškai nebesvarbūs.

„Norėčiau pasidalinti savo istorija, kaip mūsų šalyje įmonių aptarnavimas būna puikus tik iki tol, kol dar nesumoki pinigų už perkamą prekę. Sumoki – tampi nebesvarbus ir ignoruojamas.

Prieš penkis mėnesius pirkau brangų, galingą nešiojamąjį kompiuterį iš Asus Shop internetinės parduotuvės, kurios klientų priėmimo skyrius yra Savanorių pr., Kaune. Pasirinkau šią parduotuvę, nes ieškojau būtent „ASUS“ kompiuterio. Kas daugiau, jei ne firminė „ASUS“ parduotuvė, gali būti patikimiau perkant tokį kompiuterį? Deja apsirikau. Nusipirkau brokuotą kompiuterį, tačiau to iš karto nesupratau. Tinkamai neveikė kompiuterio vaizdo plokštė, tačiau mąsčiau, kad tai dėl naujos operacinės sistemos, dėl galbūt dar nesukurtų tinkamų draiverių. Bet situacija laikui bėgant nepasikeitė.

Vieną pataisė, kitą sugadino

Pirmą kartą nunešusi kompiuterį į garantinį servisą „Servisa ICT“, kompiuterio teko laukti apie tris savaites. Kompiuteriui pakeitė visą motininę plokštę. Parsinešusi kompiuterį pamačiau, kad neveikia klaviatūros apšvietimas, o davus kompiuteriui didelę apkrovą, jis persikraudavo.

Antrą kartą nešiau kompiuterį į garantinį servisą, nes jis pataisė vaizdo plokštę, bet sugadino kitas kompiuterio funkcijas. Po kompiuterio testavimo, gavau informaciją, kad vėl kompiuteriui bus keičiama sisteminė plokštė bei aušinimo sistema, nors tikėjausi, kad meistras tiesiog nesujungė kokios kompiuterio laidų jungties.

Aš nenorėjau atgauti jau du kartus perrinkto kompiuterio, ypač kai „Servisa ITC“ centras daugiau sugadina, nei pataiso! Pakaitinio kompiuterio niekas nesiūlė, vien detalių laukimas gali užtrukti visą mėnesį, taip informavo „Servisa ICT“. Jokio supratingumo iš jų nesulaukiau, nors tai jų pačių padaryti gedimai. „Asus Shop“ klientų aptarnavimo skyrius taip pat nieko nepasiūlė. Praėjo dvi savaitės. Man kompiuteris – mano darbo įrankis. Tai sudėjus taisymo laiką, jau virš mėnesio negalėjau dirbti.

Bandymas atgauti pinigus

Pareikalavau „Asus Shop“ telefonu gražiuoju, kad grąžintų už kompiuterį sumokėtus pinigus ir atsiimtų jį iš garantinio serviso. Iš manęs buvo reikalaujama gauti defekto aktą, kurį turi išduoti „Servisa ITC“. Kreipiuosi į juos, tačiau jie parašė elektroninį laišką, kad tokių aktų neišrašo ir turiu kreiptis į „Asus Shop“. Beje, „Servisa ICT“ biure visą tą laiką neveikė telefono linijos, tad su jais norint susisiekti greitai, turėjau pati vykti į klientų aptarnavimo skyrių.

Taip vieni pas kitus ir siuntinėjo. Atrodo, nors mesk visus savo asmeninius darbus, reikalus ir bėgiok tai pas vienus, tai pas kitus. Kažkokia beprotybė! O vartotojų teisės informavo, kad „Asus Shop“ negali reikalauti jokio defektinio akto iš vartotojo, tuo turi pasirūpinti patys. Tai reiškia, kad iš manęs buvo tiesiog tyčiojamasi.

Nepavykus gražiuoju, „Asus Shop“ pateikiau raštišką prašymą sustabdyti kompiuterio taisymą ir grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, nes prekė jau nauja buvo brokuota. Kompiuterio remonto būsena tą dieną „Servisa ITC“ internetinėje svetainėje buvo nežinoma. „Asus Shop“ ir toliau ignoravo mano nepasitenkinimą jų parduota preke, kreipiausi ir į direktorių su visais reikiamais dokumentais, tačiau taip pat – tyla.

Įvyko stebuklas, kompiuteris jau kitą darbo dieną po rašto įteikimo buvo pataisytas! Labai įdomu, kad dieną prieš tai, šnekant su „Servisa ITC“ darbuotojais, buvau informuota, kad gali tekti laukti kompiuterio detalių dar dvi savaites, o štai dabar detalės atsirado iš kart ir taisymas įvyko akimirksniu! Supratau, kad neatgausiu pinigų už prekę, nes ji juk jau pataisyta!

Vykau atsiimti savo „naujo“, du kartus perrinkto nešiojamojo kompiuterio. Nepasitikiu „Servisa ITC“ teikiamomis paslaugomis, tad paruošiau raštą, kuris patvirtintų, kad pakeistos detalės yra analogiškos detalėms, kurios buvo įmontuotos naujame kompiuteryje. Remonto metu kompiuterio būsena buvo nežinoma, tad iš kur man žinoti, ką jie ten pakeitė? Galbūt iš vis sudėjo senas, brokuotas detales, kaip ir pirmą kartą?

Užslinko nepasitikėjimo šydas

Bijojau, kad prireikus nešti kompiuterį į garantinį servisą trečią kartą, garantija nebegalios dėl dėvėtų detalių ar panašiai. Garantinio serviso darbuotojai rašto nepasirašė ir teigė, kad neatsako už gamintojo detalių kokybę, neatsako už meistro darbų kokybę. Už ką jie iš vis atsako? Telefonu buvau susitarusi su „Servisa ITC“ administratore, kad man bus pratęsta kompiuterio garantija tiek laiko, kiek buvo taisomas kompiuteris (apie pusantro mėnesio). Tačiau nuvykus pasiimti kompiuterio, gavau atsakymą, kad garantija „prasitęsia“ automatiškai sistemoje. Pareikalavus tai įrodančio dokumento, gavau neigiamą atsakymą. „Servisa ITC“ aptarnaujantys vyrukai nieko nežinojo, nieko negalėjo ir nieko nedarė dėl savo kliento, kas yra labai bjauru. Tad negavau jokių dokumentų, tik lapą, kad kompiuteris „pataisytas“.

Taigi, dabar turiu „naują“ du kartus visai perrinktą kompiuterį ir tikiuosi daugiau niekada neturėti reikalų nei su „Asus Shop“ nei su „Servisa ITC“ įmonėmis. Lietuvoje dar labai trūksta pagarbos klientams, jų teisėms, nes aš neišmanydama įstatymų, pati suklydau nešdama kompiuterį į garantinį servisą, reikėjo iš karto brukti jį atgal pardavėjams ir reikalauti pinigų atgavimo. Nei atsiprašymo, nei kokios kompensacijos už mano laiko ir darbų gaišinimą negavau. Patariu negaišti laiko su tokiomis įmonėmis, o jei turite su jomis reikalų, iš karto kreipkitės į vartotojų teises, net nenešę pirkinio į garantinį servisą, nes ten gadina daiktus, ne taiso…“, – pasipiktinusi rašė skaitytoja.

„Asus Shop“ komentaras

„Prekę galima grąžinti per 14 dienų nuo jos pristatymo, jei ji yra netinkama. Jei nesutinkama, kad prekė yra nekokybiška, tada prašome klientų, kad jie kreiptųsi į autorizuotą servisą, kad išrašytų defekto aktą. Tuomet su tuo aktu kreipiasi pas mus, su kompiuteriu, žinoma. Ir mes pranešame gamintojui ir grąžinam pinigus arba keičiam į alternatyvų modelį“, – aiškino bendruoju telefonu atsiliepusi specialistė.

Penktadienį visą dieną su „Servisa ITC“ nurodytu telefonu susisiekti nepavyko.

Jei ir jūs norite pasidalinti savo nuomone apie Kauną, parašykite el. paštu [email protected]

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA