Maršrutinių taksi trasų pakeitimas – nepagarba keleiviams – Kas vyksta Kaune

Maršrutinių taksi trasų pakeitimas – nepagarba keleiviams

Liepos 1 d. dauguma Garliavos krypties ir kitų Kauno rajono gyvenviečių maršrutinių taksi maršrutų buvo pakeisti. Kauno rajono savivaldybė apie pasikeitimą informavo tik likus 1 dienai iki jų įsigaliojimo. Turint omenyje, kad keitėsi daugelio maršrutų trasos, tokią situaciją Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija (NVTKA) vertina kaip nepagarbą keleiviams.

Antradienį prabudę garliaviškiai nė nenutuokė, kad vietoje į Kauno miesto centrą juos nuvešiančius maršrutinius taksi jie išvys tais pačiais numeriais, bet kitais maršrutais kursuojančius mikroautobusus. Tokį pokštą iškrėtė Kauno miesto ir Kauno rajono savivaldybės. Kuri kaltesnė, dar neaišku, bet manoma, kad rajono savivaldybę į kampą įspraudė būtent miesto savivaldybė, neleidusi keleiviniams  mikroautobusams važiuoti giliau į miestą.

Negana to – apie grandiozinius pasikeitimus rajono savivaldybė informavo likus tik vienai dienai ir tik savo tinklalapyje. Šiuos pasikeitimus vertiname ne kaip eilinį vieno ar dviejų maršrutų pakeitimą, bet kaip Kauno rajono maršrutinių taksi reformą, nes pakeisti maršrutai dabar važiuoja tik iki Kauno pilies, maršrutų numeriai: 81 (buvo Tabariškės – Šiaurės pr. prie parduotuvės „Iki“), 97 (buvo Garliava – „Urmas“ pro Savanorių pr.), 99 (buvo Garliava – „Urmas“ pro centrą ir Vydūno alėją), 102 (buvo Skriaudžiai – Garliava – Kauno Klinikinė ligoninė Šilainiuose). Kiti maršrutai nepakitę, bet suretinti tvarkaraščiai.

Jau daugelį metų maršrutiniai taksi, kursavę iš Garliavos į „Urmo“ miestelį, Kauno miesto centrą, Savanorių pr., Vydūno al. dabar veža tik iki Kauno pilies.

NVTKA tai, kad Kauno rajono savivaldybė apie pasikeitimus informavo tik birželio 30 d. (likus vienai dienai iki pokyčių), vertina neigiamai.

„Toleruoti šitokios savivaldybės nepagarbos gyventojams ir viešojo transporto keleiviams tiesiog negalima. Apie tokius didelius maršrutų pokyčius privalėjo savivaldybė informuoti likus mažiausiai 30 dienų iki jų įsigaliojimo. Tai yra ne eiliniai maršrutų ir tvarkaraščių pasikeitimai, bet reforma. Informacija privalėjo būti paskelbta ne tik savivaldybės tinklalapyje, o visomis galimomis žiniasklaidos priemonėmis. Be to, kaip buvęs maršrutų ir eismo tvarkaraščių projekto internete dalyvis, iš buvusių kolegų sužinojau, kad rajono savivaldybė netgi laiku neinformavo (t.y., informaciją atsiuntė tik liepos 1 d. popietę) projekto kūrėjų apie pasikeitimus, nors, pagal pasirašytą dvišalę bendradarbiavimo sutartį, informuoti privalėjo iš anksto, kad tinklalapyje būtų spėta laiku pakeisti informaciją. Kauno rajono savivaldybė, informaciją atsiuntusi tik liepos 1 d. nė nesugebėjo atsiprašyti – tai tiesiog apgailėtina“, – sako NVTKA pirmininkas Julius Majauskas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA