Kokią Laisvės alėją nori matyti kauniečiai? Ar reika į pėsčiųjų zoną sugrąžinti automobilius?

Kauno merui Andriui Kupčinskui socialiniame tinkle „Facebook“ pradėjus diskusiją apie Laisvės alėjos rekonstrukcijos pradžią ir paskelbus nuotrauką, kurioje pavaizduota dabartinė pėsčiųjų zona su alėja važinėjančiais automobiliais, kilo karšta miestiečių diskusija.

A.Kupčinskas teigia, kad alėjos rekonstrukcija turėtų prasidėti ES paramos 2014-2020 m perspektyvoje, tačiau kauniečiams labiausiai kliūva faktas, kad naujame techniniame projekte numatyta, kad Laisvės alėja galės važinėti ne tik senoji arklio traukiama konkė, bet ir transporto priemonės.

Kiti skaitytojai teigia, kad Š.Kiaunės Laisvės alėjos rekonstrukcijos projekte, prisidengiant senųjų laikų istorijos atkartojimu bandoma keisti istoriją atgaivinant istorinę konkę, kurią trauktų ne arkliai, kaip prieš daugiau nei 120 metų, kai ji buvo paleista, o varytų elektra. Reikėtų pažymėti, kad 1929 m konkės baigta eksploatuoti, ją pakeitė miesto autobusai.

Architektas Audrys Karalius pasipiktino, kad nors kalbama apie Laisvės alėjos rekonstrukciją, su projektu visuomenė negali susipažinti viešai.

Daugelis kauniečių, kuriems svarbi Laisvės alėja ir kaip ji atrodo teigia, kad automobiliai Laisvės alėjoje tikrai nereikalingi, o pagrindinė pėsčiųjų zona, kurioje po 1982 m. pasibaigusios rekonstrukcijos transporto buvo atsisakyta, buvo pavyzdinis Tarybų Sąjungos objektas, kurio apžiūrėti vykdavo delegacijos iš visos Tarybų sąjungos. Šio projekto įgyvendintojai buvo ne kartą skatinti už puikią idėją ir jos išpildymą, nors vykdydami darbus, susidūrė su medžiagų tiekimo ir kitomis problemomis.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA