Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ plečia orlaivių remonto ir techninės priežiūros (MRO) bazę Kaune, rašo „Investuok Lietuvoje“.
Įmonė Kaune planuoja investuoti apie 250 tūkst. eurų ir priimti daugiau nei šimtą naujų specialistų. Tokia plėtra – augančios įmonės apyvartos ir besiplečiančio orlaivių parko pasekmė.
„Kaunas Aircraft Maintenance Services“ (KAMS), veikiančio Kauno tarptautiniame oro uoste, vadovo Karolio Čepuko teigimu, plėtra planuojama pastebėjus išaugusį lėktuvų techninės priežiūros darbų poreikį. „Atidarome išskleidžiamų orlaivių laiptų, deguonies balionų pildymo, metalo ir kompozitinių detalių remonto dirbtuves. Taip pat įdarbinsime daugiau lėktuvų korpusų mechanikų“, – „Investuok Lietuvoje“ pasakojo KAMS vadovas.
Jei įmonės augimas nesustos, po ketverių metų „Ryanair“ planuoja naudoti daugiau, nei 500 orlaivių ir svarsto apie kitų orlaivių aprūpininmui skirtų angarų kūrimą.
Šiuo metu Lietuvos aviacijos pramonėje šiuo metu pastebimas spartus augimas, kurio viena iš priežasčių gali būti reformos, kurias studijų programose įvykdė Lietuvos aukštojo mokslo įstaigos, taip suteikdamos studentams galimybę įgauti ne tik teorines, bet ir praktines žinias.
Pavyzdžiui, neseniai pasirašytos sutartys, veikiančios Kauno regione, numato, jog Kauno technologijos universiteto aviacijos inžinerijos studentai įgis mažiausiai vienerių metų patirtį ir atitiks tarptautiniu mastu pripažintus Europos aviacijos saugos agentūros (EASA) reikalavimus, kurie yra svarbūs norint gauti specialisto licenciją. Kitų pakeitimų švietimo įstaigose dėka studijų programos sieks būti pripažintos atitinkančiomis EASA pagrindinius mokymo reikalavimus, o tai reiškia, jog įmonėms reikės mažiau investuoti į naujus darbuotojus.