LTG grupės bendrovė „LTG Cargo“ atliko pirmąjį lengvųjų automobilių pervežimą vien europine vėže iš Čekijos į Palemoną: 22 automobilinių vagonų traukiniu į Lietuvą atgabenta 220 naujų „Škoda“ lengvųjų automobilių, skirtų Baltijos šalių rinkai.
„Šis projektas – „LTG Cargo“ komandos darbo plečiant pervežimų geografiją ir siekiant strateginio tikslo – tarptautinių pervežimų augimo, rezultatas. Svarbu ir tai, kad tokiam kiekiui lengvųjų automobilių, kuris buvo pervežtas vienu traukiniu, būtų prireikę 25-30 keliais važiuojančių autovežių, tad tai – ne tik tvarus, bet ir konkurencingas logistikos sprendimas“, – sako „LTG Cargo“ generalinė direktorė Eglė Šimė.
Šis projektas įgyvendintas su partneriais: pervežimą geležinkeliais Čekijoje vykdė „ČD Cargo“, o automobilių paskirstymu iš terminalo Palemone į galutines lokacijas rūpinosi lietuvių bendrovė „AV Terminal“, rašoma LTG pranešime žiniasklaidai.
„Džiugu, kad galime prisidėti prie naujų maršrutų kūrimo, išnaudojant sukurtą europinės vėžės infrastruktūrą ir stiprinant Lietuvos kaip vartų į Baltijos regioną poziciją. Į Palemoną pristatytiems automobiliams bus suteiktos papildomos paslaugos mūsų terminale Vievyje ir juos pristatysime galutiniams klientams Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje“, – komentuoja „AV terminal“ direktorius Martynas Keršys.
Nuo išvykimo stoties Čekijoje iki Palemono krovinys geležinkeliu vyko standartine europine (1435 mm) vėže, tad automobilių nereikėjo perkrauti, o 1000 km kelionė įveikta operatyviai – per 50 valandų. Nuo Čekijos sienos iki Mockavos per Lenkiją projektinį krovinį gabeno „LTG Cargo“ dukterinė bendrovė „LTG Cargo Polska“.