LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ populiariausiame maršrute Vilnius–Kaunas–Vilnius vasarą pradėjusi testuoti dinaminę kainodarą, nuo spalio vidurio didina reisų skaičių, į kuriuos perkant bilietus iš anksto, keleiviai mokės mažiau.
LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ populiariausiame maršrute Vilnius–Kaunas–Vilnius vasarą pradėjusi testuoti dinaminę kainodarą, nuo spalio vidurio didina reisų skaičių, į kuriuos perkant bilietus iš anksto, keleiviai mokės mažiau. Nuo šiol dinaminė kainodara bus pritaikyta 20 reisų maršrute Vilnius–Kaunas–Vilnius, rašoma „LTG Link“ pranešime žiniasklaidai.
Vasarą pradėta testuoti naujovė konkrečiuose aštuoniuose traukinio reisuose tarp Vilniaus ir Kauno, kaip teigia „LTG Link“, parodė, kad mažesnė bilieto kaina skatina keleivius pirkti traukinio bilietus iš anksto. Traukinių užimtumas 8 traukiniuose su dinamine kainodara padidėjo maždaug 20 proc. per pirmąsias kelias šio pilotinio projekto laikotarpio savaites lyginant su tuo pat 2023 m. laikotarpiu.
Pažymima, kad Vilnius–Kaunas–Vilnius yra populiariausias maršrutas, kuris sudaro 35,8 proc. nuo visų vietinių vežimų, juo 2024 m. sausio-rugsėjo mėnesiais vyko 1,35 mln. keleivių. Kasdien tarp Vilniaus ir Kauno traukiniai kursuoja maždaug 40 kartų.
„Keleiviai yra linkę planuoti kelionę traukiniu iš anksto, jeigu yra galimybė nusipirkti bilietą pigiau. Tad nusprendėme didinti reisų skaičių, kur taikysime dinaminę kainodarą ir skatinsime pirkti bilietus ne paskutinę minutę, o kelionę planuoti iš anksto. Matydami traukinių užimtumą iš anksto, galėsime efektyviau valdyti keleivių srautus, pritaikyti riedmenis, užtikrinti dar kokybiškesnį aptarnavimą“, – sako „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
Vienkartinių bilietų su dinamine kainodara pardavimai jau prasidėjo. Keleiviai pardavimo platformoje išskleidę pasirinktos dienos reisus matys pigesnių bilietų pasiūlymus. Įvedus dinaminę kainodarą, perkant bilietus, išliks ir visos galiojančios komercinės nuolaidos ir lengvatos.
Skelbiama, kad perkant bilietus į šiuos traukinius likus mėnesiui iki numatomos kelionės pradžios, bilietai kainuos iki 40 proc. mažiau. Pavyzdžiui, už antros klasės bilietą vietoje 8 Eur ankščiau bilietus perkantys keleiviai mokės 4,80 Eur, o ekspreso traukinyje 2 klasės bilietas kainuos 6 Eur, įprasta bilieto kaina siekia 10 Eur.
Bilietų kiekis, kuriems taikoma dinaminė kainodara yra ribotas, todėl išpirkus šiuos bilietus, bilietų kaina palaipsniui augs ir pasieks reguliarią bilieto kainą, kuri taikoma maršrute Vilnius–Kaunas–Vilnius. Dinaminės kainodaros projektą 20 traukinių planuojama testuoti iki pat gruodžio mėnesio vidurio. Tuomet bus priimti sprendimai dėl dinaminės kainodaros įvedimo didesniame traukinių skaičiuje bei kituose maršrutuose.