Įsipareigojimas bendruomenei ir sportui: „Viada LT“ pratęsė partnerystę su „Žalgiriu“ – Kas vyksta Kaune

Įsipareigojimas bendruomenei ir sportui: „Viada LT“ pratęsė partnerystę su „Žalgiriu“

Žalgirio nuotr. / „Kas vyksta Kaune“ koliažas
Žalgirio nuotr. / „Kas vyksta Kaune“ koliažas

Plačiausią degalinių tinklą šalyje valdanti „Viada LT“ pratęsė bendradarbiavimą su Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubu. Bendrovė dar vienerius metus bus „Žalgirio“ partnere Eurolygoje.

Pasak bendrovių atstovų, pratęsti bendradarbiavimą paskatino per praėjusius metus pasiekti rezultatai bei noras ir toliau siekti jau pernai užsibrėžtų tikslų – derinti modernumą ir tradicijas.

„Pernai pradėtas stipriausio šalies krepšinio klubo ir mūsų bendrovės bendradarbiavimas šiemet bus tęsiamas ir toliau. Kartu mūsų komandos ir toliau sieks kurti bei puoselėti patriotišką, savimi besididžiuojančią ir sėkmingai Europoje Lietuvą reprezentuojančią bendruomenę, – sako „Viada LT“ generalinis direktorius Linas Vytautas Karlavičius. – Juk „Žalgirio“ klubo ilgametis dalyvavimas Eurolygoje ne tik patvirtina gilias šalies krepšinio tradicijas, bet ir atskleidžia begalinę kiekvieno lietuvio meilę krepšiniui. Mums būti „Žalgirio“ partneriais šioje kelionėje yra ne tik didelė garbė, bet ir didžiulis džiaugsmas.“

Pasak „Viada LT“ vadovo, sporto palaikymas ne tik prisideda prie draugiškos ir aktyvios bendruomenės kūrimo, bet ir atitinka bendrovės viziją skatinti sveiką gyvenimo būdą bei siekti tvarumo kasdienėje veikloje.

„Mūsų partnerystė su „Viada“ įgauna pagreitį. Ne kartą esame deklaravę savo norą dirbti su rinkos lyderiais, tad šis bendradarbiavimas yra geriausias to pavyzdys. Tikime komandinio darbo svarba tiek aikštelėje, tiek versle. Dar vienas svarbus aspektas – darnumas. „Žalgiriui“ ir „Viadai“ rūpi, kokią įtaką mūsų visų veikla turi aplinkai“, – sako Kauno „Žalgirio“ prezidentas Paulius Jankūnas.

Kauno „Žalgiris” ir „Viada LT“ bendradarbiauti pradėjo praėjusių metų rudenį. Ši partnerystė ne tik pabrėžia „Viada LT“ įsipareigojimą remti vietos sportą, bet ir išryškina strateginį bendrovės požiūrį į bendruomenės įtraukimą ir prekės ženklo matomumą.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA