Nemalonumai, kuriuos patiria užsisakantys maistą į namus: maistą pristato kitiems, dingsta dešimtys porcijų – Kas vyksta Kaune

Nemalonumai, kuriuos patiria užsisakantys maistą į namus: maistą pristato kitiems, dingsta dešimtys porcijų

delfi.lt 2024/06/24 17:24

Socialinių tinklų grupėse gyventojai dalijasi nutikimais, kurie jiems yra nutikę, kai šie, naudodamiesi mobiliąja programėle, užsisakė maistą į namus. Užsakymo atidavimas kaimynui ar tiesiog nepažįstamam asmeniui, tik dalis to, kas pasakojama. Maisto pristatymo platformų verslo atstovai pripažįsta pasitaikant įvairių situacijų.

Atiduoda ir bet kam

„Ar jums yra pavogę į namus pristatomą maistą iš „Wolt“ ir „Bolt Food“? Man taip nutiko pirmą kartą antradienį, kai kažkas pavogė mano prie durų paliktą dienos davinį, kurio nespėjau paimti. Žinau, kad tikrai buvo pristatyta, nes kaimynai sakė, kad matė baltą popierinį maišelį“ – vienoje soc. tinklo „Facebook“ grupių rašė mergina.

Kuriozais, kurie nutinka, dalijosi ir kiti.

„Man mergina netyčia nunešė maistą į šalia esantį butą, o kaimynas priėmė kaip savą. Kai pradėjome aiškintis, kur dingo, ilgai neatidarė durų ir galų gale išmetė maistą pro duris“, – rašė Emilija.

Dar įdomesnė situacija, kaip tikino, buvo nutikusi Rugilei: „Užsisakėme maisto ir jį atidavė kažkokiam žmogui, stovėjusiam prie laiptinės. Paskambinome kurjeriui, o jis pasakė galvojęs, kad ten aš“, – atsiminė ji.

Monika pasakojo, kad jos maistas, drauge su kurjeriu, tiesiog dingo iš miesto.

„Matėme, kaip kurjeris pravažiuoja pro namus, važiuoja iš Vilniaus, o tada dingsta. Aišku, platforma atidavė pinigus, bet buvome jau labai pikti ir alkani“, – dalijosi ji.

„10 alkanų žmonių į biurą užsisakė pietus, kurjeris pranešė, kad ateikite pasiimti. Nulėkėme – nieko nėra. Apsauginis prie durų sako – niekas nebuvo užėjęs. Kažkas suėdė 10 porcijų pietų. Ir taip, beje, nutiko 3 kart per mėnesį“, – sakė Martynas.

Nemažai panašių nutikimų buvo nutikę ir su maisto pristatymu ne tuo adresu.

„Užsisakėme, po pusvalandžio pasakė, kad jau pristatė, bet nei maisto, nei kurjerio nebuvo. Pradėjome aiškintis, pasirodo nunešė į kitą namą, kur kažkas paėmė ir padėkojo. Mums grąžino pinigus“, – rašė Dangis.

Tiesa, kaip tikino, dažnai nutinka ir visai priešingi variantai.

„Pas mus prie durų sušių maišas pusdienį prastovėjo. Radus maišą ir supratus, kad tikrai ne mes užsisakėme, prabėgau visus kaimynus paklausti, ar ne jų. Visi mandagiai purtė galvas. Po to išsiaiškinau, kad buvęs nuomininkas programėlėje nepasikeitė adreso ir užsakė į senąjį adresą. Labai nesupykome“, – dalijosi Asta.

Klaidas pripažįsta

„Bolt Food“ regiono vadovas Justinas Bambalas „Delfi“ tikino, kad atvejai, kai klientai praneša apie nepristatytą užsakymą, sudaro vos 0,27 proc. visų šalyje vykdomų „Bolt Food“ užsakymų.

„Dažniausiai tai lemia užsakovo nurodytas neteisingas adresas, situacijos, kai kurjeriui nepavyksta susisiekti su klientu ar tiesiog žmogiškoji klaida, kai kurjeriui nepavyksta rasti reikiamo adreso. Vis dėlto dalį šių situacijų pavyksta išspręsti su klientų aptarnavimo komandos pagalba ir užsakymai klientus pasiekia. Atvejai, kai užsakymas, atliktas „Bolt Food“ platformoje, apskritai nepasiekia užsakovo nurodytos vietos, yra itin reti ir sudaro vos 0,01 proc. visų šalyje pateikiamų užsakymų“, – tikino vadovas bei sakė, kad tokiais atvejais užsakovui pinigai visada grąžinami.

Pasak vadovo, apie prie gyventojų durų paliktus užsakymus, kurių jie neužsisakė, dažnai praneša ir patys žmonės.

„Jie pasako, kad prie jų durų buvo paliktas užsakymas, nors jie jo ir nepateikė. Tokie atvejai sudaro vos 0,005 proc. pristatymų visoje Lietuvoje“, – statistika dalijosi vadovas.

Panašiai kalbėjo ir „Wolt“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse Piret Pert.

„Taip, kartais pasitaiko atvejų kai dėl žmogiškos klaidos iš restorano, kurjerio ar kliento pusės atsiranda nesusipratimai. Visgi tai yra išimtys, mat kone visus užsakymus laiku pristatome juos užsakiusiam asmeniui. Tais atvejais kai iš restorano atkeliauja ne tas ar ne tiek patiekalų, arba maistas paliekamas ne prie tų durų, kliento atsiprašome ir stengiamės kuo greičiau tiksliai įvykdyti užsakymą“, – teigė atstovė.

Pasak jos, jei klientai pastebi, kad gavo ne savo patiekalą arba jame ko nors trūksta, reikėtų kreiptis tiesiai į klientų aptarnavimo komandą, kuri dirba visą parą. „Wolt“ nediskriminuoja savo kurjerių partnerių dėl lyties, tautybės, religijos ar kitų požymių. Mūsų kurjeriai partneriai yra tiek jauni, tiek vyresni skirtingų tautybių bei religijų žmonės. Ir žmogiškos klaidos gali pasitaikyti bet kuriam iš jų“, – pridūrė ji.

Prie durų palikti gali ne visada

„Bolt Food“ regiono vadovas J. Bambalas aiškino, kad tam, kad būtų užtikrintas greitas ir tikslus užsakymo pristatymas, prieš pateikiant užsakymą būtina įsitikinti, kad nurodytas teisingas pristatymo adresas ir pateikta visa kurjeriui reikalinga informacija.

„Taip pat raginame sekti nuolatos atnaujinamą pristatymo informaciją programėlėje – jeigu klientas komentaruose yra nurodęs, kad nori bekontakčio pristatymo, tai padės nepraleisti akimirkos, kada užsakymas yra paliekamas prie durų“, – sakė jis.

Visgi, kaip tikino, jei klientas nėra nurodęs, kad nori, jog užsakymas būtų pristatytas bekontakčiu būdu, tačiau pristatymo metu kurjeris negali su klientu susisiekti, kurjeris palieka užsakymą prie kliento durų arba kitoje tinkamoje vietoje.

„Jei klientas, su kuriuo pristatymo metu nėra įmanoma susisiekti, už užsakymą norėjo sumokėti grynaisiais pinigais arba užsakyme yra prekių, kurias įsigyti gali tik pilnamečiai asmenys, kurjeris užsakymo palikti prie durų negali“, – teigė J. Bambalas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA