„Grožio logikos“ 20-ojo gimtadienio dovana – sugrįžta prancūziškas „Ericson Laboratorie“ prekės ženklas – Kas vyksta Kaune

„Grožio logikos“ 20-ojo gimtadienio dovana – sugrįžta prancūziškas „Ericson Laboratorie“ prekės ženklas

Savaitgalis „Romuvos“ kino teatre buvo skirtas grožiui. Šalies kosmetologijos profesionalams itin artima, inovatyvius produktus bei žinias į Lietuvą nuo 2004-ųjų nešanti „Grožio logika“ šventė dvidešimtąjį gimtadienį.

Pasveikinti susirinko beveik 200 kosmetologų ir įmonės partnerių. Juos džiugino turtingą „Grožio logikos“ istoriją atliepiantys Kauno šokio teatro „Aura“ performansai. Vakaro metu paskelbta ir kosmetologijos sektoriui svarbi naujiena – sugrįžta „Ericson Labaratorie“ prekės ženklas.

Vakaras padėkoti

„Švęsdami šį nuostabų jubiliejų norime padėkoti praeities etapams, padėjusiems tvirtus pamatus ir leidžiantiems mums sėkmingai judėti pirmyn. Susibūrę žaviajame „Romuvos“ kino teatre šį vakarą norime apjungti praeitį ir dabartį bei pasidžiaugti stipria moteriška energija, kuri įmonę vedė per visus šiuos istorijos etapus“, – sakė Vilija Šeputienė, „Grožio logikos“ vadovė.

Jubiliejinio dvidešimtojo gimtadienio programoje šokio forma atskleidėme aiškius įmonės raidos etapus: vaikystė, paauglystė ir branda. Įtraukiančias ir jausmingas ant scenos kalbėjusių „Grožio logikos“ kūrėjų, darbuotojų bei partnerių kalbas įprasmino baleto šokėjų bei Kauno šokio teatro „Aura“ pasirodymai. Vakarą moderavo vedėjas Kastytis Miliauskas. Į šventę svečiai atvyko nešini didžiausiomis gėlių puoštėmis ir maloniai stebino dovanomis.

Vakaro metu „Grožio logikos“ komanda dėkojo ištikimiems partneriams, buvusiems darbuotojams ir lojaliems klientams. Svečius dovanomis pradžiugino ir įmonės partneriai „NoAGE“ bei „Acala Drinks“.

/ A. Zieniaus nuotr.

„Ericson Laboratorie“ sugrįžimas

„Vilija, kas tau yra grožio logika?“ – „Grožio logikos“ vadovės vakaro eigoje paklausė vedėjas K. Miliauskas.

Atsakydama į klausimą, V. Šeputienė atskleidė kosmetologų bendruomenę itin suintrigavusią naujieną.

„Grožis – tai jausmas, o logika – protas. Tiesa, man „Grožio logika“ asocijuojasi su pirmąja meile profesionaliems kosmetikos produktams. Baigusi kosmetologijos studijas išėjau ieškoti to ypatingojo, kokybiško, patikimo, inovatyvaus prekės ženklo, su kuriuo noriu pradėti dirbti. Ir taip atradau „Ericson Laboratorie“. Tai buvo mano profesinė pirmoji meilė, kurios namai buvo „Grožio logika“. Vakaro eigoje Vilija pranešė, jog ERICSON LABORATORIE prekės ženklas grįžta į savo pirmuosius namus Lietuvoje – Grožio Logiką! Nuo šiol šis prekės ženklas bus lengvai pasiekiamas Lieuvos klientams, tiek kosmetinių procedūrų atlikimui, tiek namų priežiūros programoms.

Specialiai šiai progai į Lietuvą iš Prancūzijos atvyko ir „Ericson Labaratorie“ atstovai: generalinis direktorius ir akcininkas G. Cantin ir tarptautinės plėtros vadovė M. Minakova.

G. Cantin pristatė kaip yra keičiamas ir atnaujinamas šis prekės ženklas bei įgarsino: „Mes esame daugiau nei laimingi sugrąžinę „Ericson Labaratorie“ į pirmuosius namus Lietuvoje – „Grožio logiką“. Mums garbė, jog prekės ženklą ir vėl atstovaus ši įmonė“.

Kosmetologams – nuo produktų iki mentorystės

Nuo pat veiklos pradžios 2004-aisiais, pagrindinis „Grožio logikos“ tikslas – Lietuvos kosmetologų bendruomenei teikti inovatyvius, stiprius, moksliniais tyrimais grįstus produktus. Šiandien „Grožio logika“ yra oficialus keturių visame pasaulyje vertinamų prekės ženklų atstovas Lietuvoje. Tai – „BIOMARIS“ iš Vokietijos, „GLO SKIN BEAUTY“ iš JAV, „JeuDerm“ iš Pietų Korėjos ir ką tik į šalį sugrįžęs „ERICSON LABORATORIE“ iš Prancūzijos.

Kartu „Grožio logikos“ komanda itin intensyviai ir atsakingai rūpinasi kosmetologų kvalifikacijos kėlimu. Įmonės organizuojami seminarai, konferencijas, praktiniai mokymai garsėja technologinių žinių auginimu bei verte ir turimos informacijos praktiniu pritaikomumu.

/ A. Zieniaus nuotr.

„Mūsų viena pagrindinių vertybių yra nuolatinis augimas – tiek mūsų, tiek mūsų mylimų klientų. Subūrę kosmetologus į bendruomenę, nuolat dalijamės praktinėmis žiniomis, mokymais bei webinarais, kaip organizuoti savo veiklą. Grožio srityje dirbu jau daugiau nei 15 metų todėl puikiai žinau specialistų poreikius, norus ir skausmus. Kosmetologai dažniausia dirba vieni, tad bendrystė ir galimybė dalintis patirtimi jiems – itin svarbu. Mes apjungiame ne tik profesines žinias, bet ir ugdome veiklos auginimo klausimais, pasitelkiant mentorystę“, – pasakoja „Grožio logikos“ vadovė.

Apsipirkti į fizinę „Grožio logikos“ parduotuvę, įsikūrusią adresu J. Gruodžio g. 31, Kaune arba internetinę, adresu: https://www.groziologika.lt/, užsuka ir daug klientų, produktus besirenkančių asmeninei grožio rutinai.

Daugiau „Grožio logikos“ naujienų galima sekti „Facebook“ profilyje, spustelėjus čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA