Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nustatė, kad UAB „Hiroko“, skleisdama nekilnojamojo turto reklamą, klaidino vartotojus.
VVTAT gavo pranešimą, kuriame nurodyta, jog UAB „Hiroko“ nekilnojamojo turto skelbimų portaluose skelbė informaciją apie renovuotus apartamentus, nors bendrovės parduodamos patalpos, VĮ Registrų centro duomenimis, yra vienbučio namo ir sklypo teritorijoje, rašoma VVTAT pranešime žiniasklaidai.
VVTAT nustatė, kad UAB „Hiroko“, nekilnojamojo turto skelbimuose reklamuodama siūlomas įsigyti patalpas („nestandartiniai apartamentai“, „apartamentai parduodami su naudojimosi tvarka“), konkrečiai nenurodė, jog parduodama tik namo dalis.
Paaiškinamoji informacija buvo pateikta skelbimų apačioje ir matoma tik paspaudus nuorodą „Rodyti visą aprašymą“. VVTAT įvertino, kad toks informacijos pateikimas neišsamus ir netinkamai pateiktas, todėl gali suklaidinti vartotojus.
Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, už Reklamos įstatyme įtvirtintą klaidinančios reklamos draudimo pažeidimą UAB „Hiroko“ skirtas įspėjimas.
VVTAT nutarimai per 30 kalendorinių dienų nuo jų priėmimo dienos gali būti skundžiami Vilniaus apygardos administraciniam teismui.