„Juodojo penktadienio” akcijomis susigundžiusi kaunietė liko be kalėdinių dovanų. „Eurovaistinėje” internetu užsakytų prekių moteris negauna beveik mėnesį, nesulaukia ir pinigų grąžinimo už prekes. Savo istorija kaunietė nusprendė pasidalinti viešai ir taip įspėti kitus būsimus vaistinės klientus.
„Eurovaistinė” internetu skelbiasi, kad siuntos pristatomos per 1-2 d.d. Buvo užsakytos dovanos internetu jau prieš beveik mėnesį laiko, per vykusį „Juodąjį penktadienį”, ir niekas siuntos nepristato po šiai dienai! Galiausiai, kai patys lendame, eikvojame savo laiką ir nervus aiškindamiesi, kur siunta, jie nusprendžia grąžinti pinigus. Po mėnesio laiko… Rimtai? Negana to, pinigus grąžina ne tą pačią dieną, o žmogus dar turi laukti…
Vienu žodžiu, gadina žmonėms ateinančias šventes, nes skelbiasi, kad pristato siuntas per 1-2 d.d. O nepristato išvis, ir negana to, tik po mūsų įsikišimo, po mėnesio laiko, pajuda reikalai ir šiaip ne taip grąžina pinigus, bet juk Kalėdos beveik po savaitės, o dabar nei dovanų yra, nei pinigų taip greit negrąžina.
Manau, čia ne mes vieni tokie apgauti likome, būtume pasinaudoję išpardavimo pasiūlymais kitur, bet pasitikėjome „Eurovaistine”, pasirinkome juos, o likome apgauti ir be šventinių dovanų. Įdomu, kiek žmonių dar taip apgavo?” – penktadienį laišką naujienų portalui „Kas vyksta Kaune” atsiuntė skaitytoja.
Moteris esą turėjo kalnus nuversti, kad sužinotų, kur jos siunta.
„Telefonu bendrauja tik „specialistės” kurios nieko nežino ir negali jokios informacijos suteikti, vis kartoja tik „atsiprašau, tokios informacijos neturiu”, „apgailestaujame” ir panašiai. Paprašius sujungti su įmonės vadovu, taip pat tokios galimybės neturi.
Vadovas yra po bunkeriais pasislėpęs ir su juo neįmanoma jokiais būdais susisiekti. Dar nemačius tokios įmonės, kur kilus konfliktui nebūtų galima susisiekti su įmonei vadovaujančiu žmogumi. Įsigytų prekių nepristato išvis net po mėnesio laiko, pinigus grąžins tik po 14 d., kas jau bus po švenčių, ir net nesiruošia „vadovas” pakalbėti su klientais. O jei taip nutiktų žmonėms, kurie neturi labai daug santaupų ir dabar Kalėdom liktų ir be dovanų, ir be pinigų?! Gėda tokiai įmonei, apie ją reikia kalbėti garsiai!” – piktinosi kaunietė.
„Eurovaistinės” internete atstovė Indrė Vilkelė naujienų portalui „Kas vyksta Kaune” teigė negalinti identifikuoti konkrečios situacijos ir ją komentuoti atsisakė.
„Pagal jūsų pateiktą informaciją negalime identifikuoti konkrečios situacijos, taip pat dėl bet kokios situacijos, susijusios su mūsų klientais ir jų užsakymais, komentavimo viešai susilaikytume, gerbdami mūsų klientų privatumą ir jų asmens duomenų saugumą”, – teigė ji.
Atsakant į klausimus I. Vilkelė pateikė klientams skirtą informaciją:
„Siuntų pristatymui pasitelkiame trečiuosius asmenis, tai yra siuntų tarnybas. Šiuo metu mūsų klientai gali rinktis iš dviejų siūlomų kurjerių tarnybų Lietuvos pašto ir „Omnivos”, siuntas pristatome visoje Lietuvoje. Siuntų vėlavimas nėra įprasta praktika mūsų internetinėje vaistinėje, nes dedame visas pastangas, kad siuntas klientai gautų laiku ir greitai.
Vėlavimo atvejai yra galimi, kai mūsų partneriai susiduria su didesniu siuntų skaičiumi vykstant išpardavimams, taip pat metų pabaiga ir šventinis periodas yra intensyviausias, todėl šiais atvejais siuntų vėlavimų gali pasitaikyti.
Klientui gavus prekes, tačiau jų atsisakius, už prekes sumokėtą sumą grąžiname į kliento nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 d. nuo prekių gražinimo bendrovei dienos.
Klientui laiku negavus prekių, bendrove situaciją sprendžia individualiai su pačiu klientu ir, jei priimamas sprendimas nutraukti pirkimo pardavimo sutartį, pinigai grąžinami nedelsiant, per protingą terminą”.
Papildyta gruodžio 22 dieną 11.14 val.
Siuntų pristatymo bendrovė „Omniva” pripažįsta, kad šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas užtrunka ilgiau.
„Nuoširdžiai atsiprašome klientės, kad siuntos teko laukti taip ilgai. Nepaisant to, kad didžiąją dalį siuntų pristatome per 1 darbo dieną, tenka pripažinti, jog dabar, sezono įkarštyje, kai siuntų srautai išaugę 40 proc., pasitaiko klaidų, kurias tikrai esame linkę pripažinti ir už jas prisiimti atsakomybę.
Visuomet kviečiame klientus visais kilusiai klausimais rašyti mums asmeniškai, kad galėtume iš karto reaguoti į situaciją ir imtis atitinkamų veiksmų. Turime siuntų paieškos ir pretenzijų nagrinėjimo procedūras, mūsų klientų aptarnavimo komanda tiesiogiai bendraudama su klientu pilnai išsiaiškina situaciją ir visada randa sprendimą”, – situaciją komentuoja „Omniva” atstovas Vadimas Komarskis.