Ketvirtadienį priešpiet, anot vairuotojų, neprabėgus valandai po atidarymo, ant A. Meškinio (Kleboniškio) tilto dužo automobiliai. Susidūrimas įvyko tilto pradžioje, kylant nuo Jonavos gatvės.
Pirmieji apie istorinę avariją socialiniame tinkle pranešė „Kas vyksta Kaune“ grupės vartotojai. Pasak liudininkų, ant tilto susidūrė lengvasis automobilis ir vilkikas – nuotraukose matyti apdaužyta „Škoda“ transporto priemonė.
Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato budėtojas apie šią avariją duomenų neturėjo. Greičiausiai, žmonės jos metu nenukentėjo, o vairuotojai pildo eismo įvykio deklaraciją.
Visgi kauniečiams susidūrimas avarijomis pagarsėjusioje vietoje nebuvo siurprizas. „Nepaleiskit žurnalistų, greit prireiks pirmajai avarijai filmuot“, – dar prieš paleidžiant eismą juokavo skaitytojas.
Kitas internautas pademonstravo tiesiog ekstrasensinius gebėjimus – „Kas vyksta Kaune“ grupėje „išpranašavo“, kad pirmoji avarija čia įvyks valandos laikotarpiu po juostelės nukirpimo.
Primename, kad naujoji Neries krantų jungtis Islandijos plente oficialiai atidaryta ketvirtadienį. Juostelė nukirpta po 10 val., o jos dalyviams atlaisvinus važiuojamąją dalį, kelias atvertas automobiliams.
„Čia yra viena intensyviausių Lietuvos susisiekimo arterijų, kurioje pravažiuoja 78 tūkst. automobilių per parą – skaičiai iš tiesų įspūdingi. Labai džiaugiuosi, kad kauniečiai, kai baigsime tvarkyti visą kompleksą, galės važiuoti Kaune, o ne automagistrale, su visais kamščiais ir pasekmėmis.
Paleidus šį tiltą, nuo kamščių ir spūsčių Lietuvos neišlaisvinsime, nes pradėsime tvarkyti vidurinį A. Meškinio tiltą, kai sutvarkysime jį, reikės tvarkyti dar vieną. Pabaigus kompleksą, per kelerius metus, maždaug 2024-aisiais, turėsime visiškai pertvarkytą eismą“, – atidarymo renginyje šiandien sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos, iki 2024-ųjų pirmojo pusmečio pabaigos planuojama rekonstruoti šalia naujojo tilto esantį vieną labiausiai apkrautų šalyje vidurinį Kleboniškio tiltą. Rangovo konkursą numatyta paskelbti netrukus – atnaujinus šį tiltą, ketinama rekonstruoti ir likusį pietinį tiltą.
Naujo tilto statyba ir A. Meškinio tiltų sutvarkymas yra dalis maždaug 100 mln. eurų vertės Islandijos plento rekonstrukcijos projekto, kurį įgyvendinus bus atskirti skirtingo greičio transporto srautai. Skaičiuojama, kad, sutvarkius visą Islandijos plentą, padidės eismo pralaidumas ir saugumas – vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų laiko, kuris dabar prarandamas spūstyse.
Bendra darbų vertė yra 32,34 mln. eurų su PVM, juos atlieka „Kauno tiltai“.