Skaitytoją nustebino „trikojo“ pastatymo vieta: tai netikslu ir neteisinga – Kas vyksta Kaune

Skaitytoją nustebino „trikojo“ pastatymo vieta: tai netikslu ir neteisinga papildyta

Ne paslaptis, kad mobiliųjų greičio matuoklių, dar vadinamų „trikojais“, gerbėjų gretos yra retos. Tam nepadeda, kad šie įrenginiai, anot kritikų, dažnai yra slepiami, taip sukuriant įspūdį, kad vienintelis jų tikslas – išrašyti kuo daugiau baudų. Būtent taip galvoja ir vienas portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas.

Nežymėtą policijos „Škoda Octavia“, praminta „baltąją gulbe“ ir netoli jos pastatyta matuoklį kaunietis pastebėjo ties Stanaičiais esančiu apsisukimu.

„Važiuojant nuo Marijampolės link Kauno, yra padarytas apsisukimas transporto priemonėms, atvažiuojančioms nuo Kauno. Prieš jį, kad būtų saugiau, padarytas keičiamas pagal besikeičiančias eismo sąlygas kelio ženklas, kuris nurodo iki apsisukimo/sankryžos važiuoti 70 km/h greičiu transporto priemonėms atvažiuojančioms nuo Marijampolės.

Po sankryžos, 70 km/h greitis nėra nurodytas, reiškiasi greitis kelio ruože yra 90km/h. Tačiau, vasario 16d., maždaug 16:30 val., už 300 metrų nuo tos vietos, nuo kurios galima važiuoti 90 km/h, stovėjo greičio matuoklis trikojis. Jis fiksavo pravažiuojančių mašinų viršijamą greitį nuo 70 km/h, kas yra netikslu ir neteisinga.

Baudos išsiuntinėtos be jokio pagrindo, kadangi trikojo veikimo atstumas 70 m, tai tuo metu, jis galėjo fiksuoti greitį tik atkarpoje, kur leidžiamas greitis 90 km/h.“, – įžvalgomis dalinosi kaunietis.

Trikojo darbas prie apsisukimo / Skaitytojo nuotr.

„Kas vyksta Kaune“ primena, kad 2016 m. Kauno pareigūnų pradėta naudoti „Škoda Octavia“ išoriškai niekuo nesiskiria nuo įprastų mašinų. Keturiais ratais varomame automobilyje sukasi standartinis dyzelinis variklis, o skirtumus, kurie ryškiausi salone, gali pastebėti tik labai akylas vairuotojas.

Automobilyje sumontuota viena moderniausių pasaulyje radarų sistemų „Stalker Dual SL“. Radarai įrengti tiek automobilio priekyje, tiek gale. Ekrane iš karto fiksuojami 32 automobiliai, judantys visomis kryptimis, jų greitis nustatomas 2–3 km spinduliu.

Be radarų „Škodoje“ sumontuotos ir keturios vaizdo kameros: dvi stebi vaizdą priekyje, viena – gale, dar viena – automobilio viduje. Vaizdas filmuojamas ir saugomas laikmenose nuo tos akimirkos, kai užvedamas variklis.

Papildyta vasario 22 dieną 16.22 val.

„Minima vieta (kelias Marijampolė-Kaunas), kur gyventojas užfiksavo mobilųjį greičio matuoklį, yra įtraukta į avaringiausių vietų Kauno apskrityje sąrašą. Todėl šioje atkarpoje greičio matavimo sistema „Poliscan” statoma dažnai”, – komentavo Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos poskyrio vedėja Odeta Vaitkevičienė.

Pareigūnai akcentuoja, kad kaunietis neteisingai nurodė greičio 70km/h ribojimo galiojimą – ne nuo kintamojo ženklo iki apsisukimo, o iki sankryžos (Stanaičių kelias).

„Skaitytojams primename, kad apsisukimas greičio ribojimo ženklo galiojimo nepanaikina”, – pridūrė O. Vaitkevičienė.

Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA