Visai neseniai plaukų stilistas bei atlikėjas Vytenis Alex Partikas susidūrė su nemalonumais. Žinomas vyras nusprendė užsipilti degalų „Jozitos“ degalinėje, kuri jį sudomino mažomis kuro kainomis. Deja, dabar vyras gailisi – anot V. Partiko, dėl šio sprendimo sugedo jo automobilis.
Kaip naujienų portalui tv3.lt trečiadienį pasakojo atlikėjas, viskas prasidėjo prieš mažiau nei savaitę: „Prieš penkias dienas su žmona ruošiamės kelionei į Kauno oro uostą, nes skridome darbo komandiruotei į Angliją. Niekada nepildavau iš „Jozitos“ degalinės kuro, kuri yra šalia mūsų namų. Tenai visuomet driekiasi eilės žmonių ir vis galvoju, kodėl? O žiūriu, kad ten kuras ženkliai pigesnis nei kitose degalinėse.
Pagalvojau, kad ir man reikia užsipilti. Užsipyliau ryte kuro ir nuvežiau vaiką į mokyklą, pasiėmiau žmoną ir pradėjome važiuoti link Kauno oro uosto. Kelyje pradėjo kristi greitis ir spausk kiek nori pedalą, tačiau tik apsukos kyla ir greitis krenta žemyn. Paskambinau savo meistrui, pas kurį tvarkausi mašiną. Jis paklausė, kur pyliausi kurą. Paminėjau, kad „Jozitos“ degalinėje. Meistras iš karto pasakė, kad viskas aišku, kuras skiestas ir jis tau užšalo.
Šiaip ne taip nuvažiavome iki Kauno oro uosto. Pastatėme mašiną aikštelėje ir palikome. Išskridome į Angliją padirbėti. Kol mes dirbome, gavome žinių, kad Lietuvoje buvo paspaudęs šaltukas ir iki 20 laipsnių šalčio. Vakar atskridome į Vilnių, nuojauta sakė, kad neužkursiu mašinos. Taip ir buvo. Kreipėmės pagalbos į mašinos draudimą ir naktį atvažiavo pagalba. Parvažiavome namo 6.00 ryte su tralu.“
Apžiūrėjus automobilį, paaiškėjo, kad užšalusi degalų padavimo sistema, kuro filtras pilnas vandens, o remonto kaina – 300 eurų. V. Partikas su skundu kreipėsi į „Jozitą“, o degalinės administracija nukreipė skambinti naftininkams, tiekiandiems degalus.
„Jie patys su manimi susisiekė. Pokalbis nebuvo mandagus. Tie žmonės gina savo interesus ir buvo beprasmiška su jais kalbėtis. Iš pat pradžių sakė jei servisas nustatys, kad tai mūsų kaltė, mes kompensuosime. Po to pakalbėjau, pasakiau, ką sakė serviso darbuotojas.
Padariau apklausą internete ir pasirodo čia ne man vienam tokios pačios problemos. Žmonės jau ne vieną skundą yra pateikę, bet „Jozitos“ vadovybė purtosi atsakomybės ir perduoda viską savo tiekėjui naftininkui, kuris tiek turi pinigų, kad mes mažos žemės skruzdės teisme net nieko nelaimėtume. Ir čia bus pamoka man visam gyvenimui. Sako skūpas moka du kartus… Dabar už tą kurą ir remontas“, – naujienų portalui apgailestavo atlikėjas.
Vakar savo „Facebook“ paskyroje jis paviešino autoserviso padarytas išvadas. Automobiliui nustatyti du defektai: kuro sistemoje aptikta vandens likučių, kuriems užšalus transporto priemonė neužsikūrė, taip pat sugedusi variklio gesinimo sklendė, kuri galimai sustreikavo mėginant užkurti automobilį be tinkamo kuro padavimo.
„Aiškiai matyti, kad kuras buvo skiestas su kažkiek procentų vandens. Šiandieną kreipiausi į vartotojų teises. Ir sąskaita už mašinos remontą apsimokėjimui nusiųsta degalinei „Jozita“. Jei negausiu iš jų apmokėjimo už mašinos remontą, įpiltą kurą… Kreipsiuosi į tam tikras institucijas“, – apmaudo neslėpė V. Partikas.
Tuo metu „Jozitos“ direktorius Jonas Jokubauskis naujienų portalui tv3.lt pateikė savo versiją: „Mano manymu minėti klientai net nebuvo apsilankę UAB „Jozita“ degalinėse ir kuro nesipylė. Jeigu kas nors būtų pateikę čekius už nekokybišką kurą, būtume atlyginę visą patirtą tiek materialinę, tiek moralinę žalą.
Klientas buvo nuvykęs į servisą ir jam atsakyta, kad kuras nebuvo užšalęs, o problema – kuro filtras. Visus klientus, kurie neabejingi UAB „Jozita“ teikiamoms paslaugoms, siūlau naudotis mūsų paslaugomis, o mes stengsimės kuo maloniau ir kokybiškiau aptarnauti.“
Daugiau naujienų skaitykite čia.