Į portalą „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi skaitytojas, kurį „Regitra“ užvertė nesibaigiančiais informaciniais pranešimais. Trumposiose žinutėse ta pati informacija, o žinutės eina viena po kitos. Skaitytojas į įmonę bandė kreiptis net kelis kartus, tačiau atsako nesulaukus griebėsi paskutinio šiaudo.
„Gal dar ką nors terorizuoja „Regitra“? Pernai, nuo 2020 09 mėn. pradėjo siuntinėti trumpąsias žinutes. Iš pradžių galvojau, kad tai viena informacinė žinutė, bet tuo niekas nesibaigė – po kelių minučių atėjo dar 3. Po to, poros valandų bėgyje, dar 4 ir taip visą dieną“, – apie nemalonią situaciją pasakojo skaitytojas.
Jis teigė, kad į įmonę bandė kreiptis, tačiau atsako sulaukti nepavyko – niekas neatsiliepė, o ir į elektroninius laiškus taip pat neatsakė. Po kurio laiko pasibaigusios žinučių atakos vėl prasidėjo ir vyras neapsikentęs kreipėsi į naujienų portalą.
„Bandžiau skambinti, bet pralaukiau 2 valandas ir niekas neatsiliepė, tad nusprendžiau parašyti laišką į gmail’ą, bet visą savaitę teko kęsti jų einančias to paties turinio žinutes. Viskas liovėsi, galvojau, kad ištaisė savo programinę klaidą, bet deja, šiais metais vėl ta pati situacija. Nuo penktadienio vakaro 20.11 val. prasidėjo vėl regitros teroras, priskambinti neįmanoma, labai jau užsiėmę, juk reikia siųsti trumpąsias žinutes po keliolika“, – erzinančią situaciją nupasakojo jis.
Anot vyro, prie atsiųstos sistemos jungtis jis nebandė ir pakeisti susisiekimo nustatymų nesiekė, nes prie sistemos reikalaujama jungtis per elektroninę bankininkystę. Perteklinės žinutės pasitikėjimo nekėlė, o su atstovais nepavykus susisiekti jo noras buvo paprastas, kad viskas pagaliau liautųsi.
Susisiekus su laikinai Komunikacijos skyriaus vadovės pareigas einančia Emilija Bardauskiene, ši paaiškino situaciją ir paaiškino ko turėtų imtis skaitytojas, jog pranešimai liautųsi.
„Klientų patogumui „Regitra“ siunčia tam tikrus pranešimus SMS žinutėmis ar el. paštu. Pavyzdžiui: primenama apie artėjančią vairuotojo pažymėjimo galiojimo pabaigą, baigusį galioti automobilio draudimą ar techninę apžiūrą bei kt.
Kalbant apie konkretų atvejį, tokio pobūdžio SMS žinutės yra siunčiamos klientui pasinaudojus elektroninėmis transporto priemonių registracijos paslaugomis. Sistemoje klientas nurodydamas savo telefono numerį ir el. paštą gali pažymėti, jog šiais kontaktais iš įmonės nori gauti aktualius pranešimus“, – apie galimą susidariusios situacijos variantą kalbėjo ji.
„Kaip panašu iš Jūsų skaitytojo situacijos, įvyko kontaktų įvedimo klaida, t. y. kitas asmuo užsisakydamas paslaugą internetu sistemoje suklydo nurodydamas savo telefono numerį. Iš nuotraukų matyti, kad SMS žinutės buvo siųstos skirtingomis dienomis, tad greičiausiai kitas klientas internetu buvo užsisakęs dvi paslaugas. Keturios SMS žinutės (po dvi vienai paslaugai) galėjo būti gautos dėl to, jog pasikeitė prašymo būsena ir klientas buvo informuojamas apie jo eigą, t. y. apmokėjimą ir įvykdymą“, – apie galimą nesusipratimą aiškino E. Bardauskienė.
„Atsiprašome kliento dėl įvykusio nesusipratimo ir sukeltų nepatogumų. Tam, kad galėtume išspręsti susidariusią situaciją ir užtikrinti, jog nebebūtų siunčiami klaidingi pranešimai, kviečiame jį susisiekti su mumis el. paštu [email protected]
Taip pat atkreipiame dėmesį, kad visi įmonės klientai prisijungę prie elektroninės transporto priemonių registracijos sistemos (eKETRIS) gali koreguoti kontaktus bei keisti savo sutikimą dėl pranešimų gavimo“, – sprendimo būdus išdėstė ji.
Skaitytojas po kurio laiko pranešė, kad dėl gaunamų žinučių su juo jau susisiekė „Regitra“ atstovai.