Ketvirtadienio rytą viešoje erdvėje išplito vaizdo įrašas, kuriame žymus Kauno fotografas ir verslininkas Kęstutis Fedirka įamžino ne itin malonią kelionę „Bolt“ pavežėjimo automobiliu – ją apkartino nosį riečiantis kvapas.
Vaizdo įrašu pasidalijęs vyras teigia su panašia situacija „Bolt“ automobilyje susidūręs jau ne pirmą kartą. „Bet, kad taip smirdėtų dar nebuvo. Aš šiaip pakantus smarvei, bet čia čiut nesusivėmiau. Nepadėjo nei kaukė“, – komentavo gerai žinomas kaunietis.
Nosį riečiantį kvapą K. Fedirka prilygino jau panešiotoms kojinėms, o vairuotojui pasiūlė atlikti cheminį automobilio salono valymą. Kaip girdima vaizdo įraše, pavėžėju dirbantis vyras tvirtina nemalonaus kvapo nejautęs ir teisinasi į automobilio galą esą neinantis – vaizdo medžiagoje matyti, kad vairuotoją nuo keleivių skiria plastikinis skydas.
Tiesa, vaizdo įrašą suskubo komentuoti panašioje situacijoje atsidūrę kauniečiai. „Teko ir man važiuoti su šituo smirdžiumi, tai išlipau. Pritariu, kad žiauriai smirda“, – teigė „Bolt“ klientas.
Apie aromatingą kelionę „Bolt“ automobiliu pasipasakojo ir dar viena moteris. „Kaune turėjau progą pasivažinėti tokiame aromate, jog galvojau atsijungsiu. Vos ne vos atkentėjau tą kelionę, po trijų savaičių kviečiuosi „Bolt“ ir matau lyg matytas vairuotojo vardas.
Deja, pasiteisino spėjimas, atvažiavo jis. Pravėrus duris išmatų šleifas atbloškė nuo mašinos. Atsiprašiau, pasakiau, jog tas dvokas nepakeliamas, padėjau kelis eurus ir nuėjau į prekybos centro vidų kviestis kito pavėžėjo“, – rašė ji.
Atsakomybė tenka vairuotojui
Pasiteiravus apie pavežėjimo paslaugas teikiančios „Bolt“ įmonės automobilių higieną, situaciją pakomentavo „Bolt“ vadovas Lietuvoje, Andrius Pacevičius.
„Bolt“ nesuteikia pavežėjams automobilių – mūsų platforma besinaudojantys vairuotojai vairuoja nuosavus automobilius arba juos nuomojasi. Taigi pavėžėjai patys yra atsakingi už automobilio salono priežiūrą.
Bet jie gali naudotis įvairiomis nuolaidomis, skirtomis salono priežiūros ar automobilio plovimo paslaugoms, kurias vairuotojams teikia „Bolt“ partneriai“, – apie vairuotojų nešamą atsakomybę komentavo jis.
„Pavežėjo automobilyje nuolat turi būti palaikoma švara – negali būti jokių šiukšlių, nereikalingų daiktų, bagažinė turi būti švari, jei klientui prireiktų keliaujant vežtis bagažą, automobilio salone – jokių pašalinių kvapų.
Jei klientui tektų susidurti su pavežėju, automobilyje nepalaikančiu švaros, prašome per programėlę susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir mes dar kartą atkreipsime vairuotojo dėmesį į šias rekomendacijas“, – atkreipė dėmesį A. Pacevičius.
„Pandemijos metu, po kiekvienos kelionės, automobilio salonas turi būti gerai išvėdinamas, reguliariai dezinfekciniu skysčiu nuvalomi dažniausiai liečiami salono paviršiai (pvz. rankenėlės). Automobilio saloną rekomenduojame vėdinti ir kelionės metu – važiuoti minimaliai pravėrus langą, jei tai daryti leidžia tinkama oro temperatūra ir kitos aplinkybės“, – apie rekomenduojamas higienos taisykles komentavo įmonės vadovas.