Kauno savivaldybėje antradienį buvo išnagrinėtas Vytėnų gyventojų pateiktas prašymas pakeisti eismo tvarką tuoj už „Megos“ esančioje sankryžoje. Tiesa, siūlymas, kurį įgyvendinus, kauniečių teigimu, padidėtų transporto pralaidumas, Eismo saugumo komisijos dėmesio ilgai nekaustė – posėdžio dalyviai turėjo vieningą nuomonę.
Pagal suplanuotą darbotvarkę komisijos nariai šiandien nagrinėjo gyventojų prašymą Vytėnų ir Užnerio gatvių sankryžoje pakeisti pagrindinio kelio kryptį siekiant padidinti pralaidumą. Šiuo metu Vytėnų gatvė turi pagrindinio kelio statusą, o Užnerio gatve nuo prekybos centro ir priešinga kryptimi važiuojantys vairuotojai turi praleisti kitus eismo dalyvius.
Kaip pažymėta posėdyje, pagrindinis transporto srautas iš Užnerio gatvės šioje sankryžoje juda kairėn link Vandžiogalos plento ir atitinkamai priešinga kryptimi.
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras, kad Užnerio gatvėje rytinio piko metu tikrai formuojasi spūstis, tačiau ne dėl eismo tvarkos minėtoje sankryžoje, o vairuotojų, besirikiuojančių ant „Megos“ viaduko, kurie mėgina išsukti į A1 magistralę.
Tuo metu atėjus vakariniam pikui, Vandžiogalos plento kryptimi važiuojantys kauniečiai tikrai turi praleisti Vytėnų gatve ir tiesiai Užnerio gatve važiuojančias transporto priemones. Visgi be didelių svarstymų gyventojų prašymui Eismo saugumo komisijos nariai nepritarė dėl svarbių kliūčių.
Visų pirma, Vytėnų gatve važiuoja 23 ir 35 maršruto autobusai bei 54 maršruto mikroautobusas – gatvei tapus šalutine, gerokai apsunktų viešojo transporto eismas. Be to, pakeitus pagrindinio kelio kryptį sankryžoje tektų naikinti pėsčiųjų perėjas, kertančias Užnerio gatvę.
P. Keras užsiminė, kad tolimesnėje perspektyvoje yra planų šią sankryžą rekonstruoti įrengiant žiedinę sankryžą, kuri pagerintų srauto pralaidumą. Į šviesoforo montavimą šioje vietoje savivaldybės specialistai žiūri skeptiškai.