Svetur išvykę kauniečiai ir kitų šalies miestų gyventojai dėl gedimo jau antrą parą negali naudotis mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ teikiamomis paslaugomis.
„Tas ryšys dingo vakar, sužinojome apie tai iš savo klientų, kurie vienaip ar kitaip pranešė, kad negali prisijungti prie tinklo“, – BNS šeštadienį sakė įmonės atstovas spaudai Andrius Baranauskas.
Pasak jo, Lietuvoje techninių trukdžių neužfiksuota, o tarptinklinis ryšys neveikia dėl Šveicarijos įmonės „Comfone“ sistemų gedimo. Ši bendrovė „Tele2“ teikia tinklų sujungimo paslaugas.
Delfi praneša, jog ryšys neveikia „Tele2“ vartotojams, šiuo metu esantiems Graikijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Portugalijoje, Škotijoje, Italijoje, Slovėnijoje, Čekijoje ir JAV.
A. Baranauskas teigė negalintis prognozuoti, kada tarptinklinis ryšys klientams užsienyje vėl veiks.
„Tiesiog tai priklauso ne nuo mūsų“, – sakė „Tele2“ atstovas.
Lietuvoje „Tele2“ paslaugos veikia. Įmonė žada kompensaciją visiems nepatogumus patyrusiems klientams.
Papildyta: Pašalinus sutrikimus, užsienyje viešinys telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ klientai nuo šeštadienio popietės vėl gali naudotis tarptinkliniu ryšiu.
„Atnaujinimas neigiamai paveikė ne tik „Tele2“ grupę, bet ir kai kurių kitų Europos operatorių klientus. Lietuvos atveju buvo paveikti visi „Tele2“ klientai, buvę užsienyje. Tikslaus kiekio dar nežinome, nes klientai negalėjo prisijungti prie tinklo. Praeities duomenys rodo, kad tokių žmonių galėjo būti per 30 tūkstančių, bet šiuos skaičius dar tiksliname“, – pranešime cituojamas „Tele2“ atstovas spaudai Andrius Baranauskas.
Bendrovė teigia šiuo metu sprendžianti dėl kompensacijų nukentėjusiems klientams skyrimo tvarkos ir būdų.
„Labai apgailestaujame dėl šiuo laikotarpiu klientams kilusių nepatogumų. Sieksime visais būdais užtikrinti, kad ateityje tokie sutrikimai nepasikartotų”, – kalbėjo A. Baranauskas.
Lietuvoje „Tele2“ paslaugos veikė nepertraukiamai.