Kauno centre aliktos gatvės apklausos tikslas – sužinoti iš kur kauniečiai sužino apie pagrindines miesto naujienas. Vilniaus Universiteto Žurnalistikos instituto antrojo kurso studentai Kauno miesto centre praeivių paklausė, iš kur jie sužino apie aktualius Kauno įvykius. Iš 34 įvairaus amžiaus respondentų, kurie naujienų ieško internete, pusė pagrindinių žinių šaltiniu įvardijo portalą „Kas vyksta Kaune“.
Apklausą atliko dešimties studentų grupė, kurie keliose pagrindinėse Kauno miesto gatvėse uždavė kelis klausimus įvairaus amžiaus kauniečiams: nuo moksleivių, studentų ir dirbančių jaunuolių iki vidutinio amžiaus Kauno gyventojų ir senjorų. Apklaustas 41 žmogus – iš 34 respondentų, kurie teigė naujienų ieškantys internete, 17-ka, t. y., lygiai 50 proc. tarp naujienų šaltinių įvardijo portalą „Kas vyksta Kaune“.
Praeiviai kartu su „Kas vyksta Kaune“ ar atskirai taip pat minėjo ir kitus naujienų bei institucijų portalus. 26 proc. visų apklaustųjų sakė aktualijas sužinantys iš spausdinto dienraščio „Kauno diena“ internetinio puslapio, beveik 53 proc. be portalo „Kas vyksta Kaune“ nurodė nacionalinius naujienų portalus („DELFI“, „15min“, „lrytas“), 18 proc. – kitus šaltinius (Kauno miesto savivaldybės, „Vieningo Kauno“ interneto svetainės).
47 proc. skaitančiųjų „Kas vyksta Kaune“ nurodė naujienas pasiekiantys per portalo „Facebook“ bendruomenės puslapį. 65 proc. teigė pranešimus skaitantys keliskart per dieną, o 35 proc. – rečiau nei kartą per dieną.
Keli plačios portalo auditorijos veidai: nuolat sekantys portalo straipsnius ir „Facebook“ publikacijas, teigė moksleivės Vaida, Laura ir Raminta, 20-ies Miglė, 28-erių Jonas. Šiek tiek rečiau portalo naujienomis domėjosi 36-erių Sandra ir 46-erių Valdas. Prie pensinio amžiaus artėjanti Jūratė sakė prenumeruojanti „Kas vyksta Kaune“ „Facebook“ paskyros naujienas – moters teigimu, „ten pateikiama viskas, kas įvyko Kaune“.
Interneto auditorijos tyrimus atliekančios „Gemius Audience“ duomenimis, per 2017-ųjų gruodį „Kas vyksta Kaune“ iš viso aplankė 309 470 unikalių interneto vartotojų. Tarp jų tik iš Kauno portalą per mėnesį pasiekia 88 564 vartotojų kompiuteriais, 67 464 – mobiliaisiais įrenginiais ir 10 564 – planšetiniais kompiuteriais (praėjusių metų rugsėjo, spalio ir lapkričio vidurkis). Palyginus su „diena.lt“ domeno, kuriam priklauso spausdinto dienraščio „Kauno diena“ interneto svetainė, lankomumu, jį per mėnesį iš Kauno pasiekia pasiekia 73 277 vartotojų auditorija kompiuteriais, 49 236 – mobiliaisiais įrenginiais ir 7 866 – planšetiniais kompiuteriais (to paties laikotarpio vidurkis).
„Kas vyksta Kaune“ lankosi įvairaus amžiaus auditorija. Ir nors didesnę auditorijos dalį (57,51 proc.) sudaro jaunesnio amžiaus vartotojai nuo 15 iki 34 metų amžiaus, apskritai pyragas pasidalintas gana nuosekliai. Praėjusių metų gruodžio duomenimis 4,72 proc. skaitytojų yra 7-14 metų amžiaus, 32,18 proc. – 15-24 metų, 25,33 proc. – 25-34 metų, 16,01 proc. – 35-44 metų, 14,32 proc. – 45-54 metų ir 7,43 proc. – 55-74 metų.
Socialinis tinklas yra viena svarbiausių priemonių, kuriomis miesto bendruomenės nariai palaiko ryšį su „Kas vyksta Kaune“ redakcija ir komunikuoja vieni su kitais. Taip pat tai – langas, per kurį daug kauniečių skaito portalo „Kas vyksta Kaune“ naujienas. Dėl to svarbu pažymėti, kad besibaigiant metams portalo „Facebook“ paskyrą pamėgusių socialinio tinklo vartotojų skaičius viršijo 200 tūkst. (sausio 6 d. – 200 658).
„Internetinės „Kas vyksta Kaune“ bendruomenės augimas rodo miestiečių pasitikėjimą mūsų naujienų portalu, o redakcijai leidžia dirbti operatyviai ir efektyviai, nuolat dalintis skaitytojų medžiaga ir pirmiesiems sužinoti bei informuoti skaitytojus apie Kauno aktualijas“, – sako portalo redaktorė Brigita Sabaliauskaitė.
Šios sukakties proga „Kas vyksta Kaune“ ne tik tęsia bendruomeniškiausio Kauno naujienų portalo misiją, bet ir dovanoja skaitytojams firminius prizus. Iki sausio 8 d. „Kas vyksta Kaune“ „Facebook“ paskyros sekėjai, nusiuntę mums privačią žinutę su tekstu NORIU PRIZO, bus užregistruoti žaidimui ir turės galimybę laimėti puodelį, skėtį arba „Taxify“ bei „CityBee“ dovanų kuponus nemokamoms kelionėms. Rašykite mums čia arba spauskite ant žaidimo pranešimų bet kuriame straipsnyje.