Artėja diena, kai Kauno oro uostas taps pagrindiniu šalyje – dėl rekontrukcijos uždarius Vilniaus oro uostą visi lėktuvai bus nukreipiami į Karmėlavą.
DELFI skaitytojai pastebėjo, kad tą mėnesį, kuomet Kauno oro uostas taps pagrindiniu, gerokai šoktels parkavimo kaina oro uosto prieigose. Oro uosto atstovai pripažino, kad kainos išties keliamos.
„Kauno oro uostas, naudodamasis proga, siekia pasipelnyti iš keliautojų ir nežmoniškai kelia parkingo kainas. Šiuo metu 8 dienas palikti automobilį Kauno oro uoste kainuoja apie 20 eurų. O netrukus kainos gerokai šoktels. Ar tai normalu? Ar jie turi teisę, naudodamiesi monolopine situacija, taip tyčiotis iš gyventojų?“, – pasipiktino DELFI skaitytojas.
Kainos
Oro uosto komunikacijos projektų vadovė Agnė Mažeikytė teigia, kad kainos Kauno oro uosto automobilių stovėjimo aikštelėse keičiasi 35 dienomis, kol bus vykdoma Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija – nuo liepos 14 d. iki rugpjūčio 17 d.
Taigi apie kainas.
Dabar viena para P1 zonoje kainuoja 4,6 euro. Kuo ilgiau automobilis stovės, tuo vidutinė paros kaina mažesnė. Tarkime, jei mašina stovės savaitę, tai kainuos 31,5 euro – po 4,5 euro už parą. Jei parkuosite mašiną 30 dienų, teks pakloti 85,6 euro. Vidutiniškai po 2,86 už parą.
Trumpalaikis automobilio statymas oro uosto prieigose (P2) 15 minučių nemokamas. Jei spėsite išvykti neviršydamo pusvalandžio, teks susimokėti vieną eurą. Toliau kiekvienas pusvalandis kainuos po 50 centų. Pirma para kainuotų 14 eurų, visos kitos – po 8 eurus.
Nuo liepos 14-osios para užsakant parkavimą internetu prie Kauno oro uosto kainuos nuo 7 (P3) iki 9 eurų (P1). Savaitė šiose zonose atitinkamai kainuos nuo 49 iki 63 eurų. Taigi jokių nuolaidų laikant mašiną ilgą laiką netaikoma. Kiekviena para kainuos nuo 7 iki 9 eurų.
Plečia aikšteles
Kauno oro uosto atstovai teigia, kad kainos keliamos dėl rekonstrukcijos darbų.
„Ruošiantis Kauno oro uosto tapimui laikinuoju Lietuvos aviacijos centru, šalia oro uosto esančios automobilių aikštelės plečiamos, įrenginėjame apie 1000 papildomų vietų.
Vilniaus oro uosto tako rekonstrukcijos metu per 35 dienas Kauno oro uostas sulauks apie 3000 papildomų skrydžių ir 300 tūkst. papildomų keleivių. Kad galėtume aptarnauti šį didžiulį, tačiau laikiną srautą, investuojame dideles lėšas į aikštelių plėtrą, bet vietų skaičius vis tiek išliks ribotas“, – sako A. Mažeikytė.
Liepos 14 d. – rugpjūčio 18 d. į Kauno oro uostą iš Vilniaus ir Klaipėdos intensyviu tvarkaraščiu kursuos tiesioginiai autobusai. Jų išvykimo laikai derinami prie skrydžių tvarkaraščio, tad keliautojai oro uostą galės pasiekti sklandžiai ir patogiai bet kuriuo paros metu. Be to, automobilių dalijimosi paslaugas teikianti bendrovė „CityBee“ siūlo galimybę Vilniuje paimtą automobilį palikti aikštelėje šalia Kauno oro uosto.
„Keleivius į Kauno oro uostą atvežantys vairuotojai nemokamai galės naudotis specialia išlaipinimo zona „Kiss and fly“, o pasitinkantys atvykstančius galės trumpam sustoti trumpalaikio automobilių stovėjimo aikštelėje P2. Jeigu joje keleiviai užtruks ne ilgiau negu 15 minučių, mokėti nereikės“, – sako A. Mažeikytė.
Daugiau naujienų iš visos Lietuvos skaitykite čia.