Šildymo sezonas Kaune oficialiai pradėtas spalio 20 dieną. Pagal Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą, šildymas gyventojams turėjo būti įjungtas per 5 dienas. Tačiau AB „Kauno energija” vis dar sulaukia gyventojų pranešimų, kad kai kuriuose Kauno daugiabučiuose gyventojams šildymą įjungti vėluojama.
Vien praėjusį trečiadienį AB „Kauno energija” skambučių centre buvo užfiksuota virš 380 skambučių. Iš jų apie 40 proc. sudarė skambučiai, susiję su naujo šildymo sezono pradžia. Daugiausia skambinusieji kreipėsi dėl to, kad jų butuose arba nešyla radiatoriai, arba, įjungus šildymą, butuose per karšta.
Tačiau buvo ir pranešimų apie tai, kad kai kuriuose butuose radiatoriai nešyla, nes viršutiniuose aukštuose esančių butų savininkai išvykę į užsienį ir negalima nuorinti radiatorių. Taip pat buvo ir teigiančių, kad šildymas pastate neįjungtas, nes nepasirinktas pastato šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojas. Buvo ir klausimas, ar Garliavoje esančiame name per karšta, nes veikia nauja katilinė.
AB „Kauno energija” informuoja, kad visais šiais klausimais gyventojai turėtų kreiptis į savo pastato administratorių ar bendrijos pirmininką, arba tiesiai į pastato šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją. Nes būtent šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojai fiziškai įjungia šildymą pastatuose. Šilumos tiekėjas AB „Kauno energija” patiekia šilumą tik iki pastatų įvadų, o pastato viduje jokios veiklos nevykdo. Visas problemas, susijusias su pastato vidaus šildymo ir karšto vandens sistemų veikimu įstatymų nustatyta tvarka sprendžia šių sistemų prižiūrėtojai.
Informaciją apie savo pastato šildymo ir karšto vandens sistemas prižiūrinčius asmenis gyventojai gali surasti savo pastatų laiptinėse.