VVTAT: daugiau nei 100 verslo subjektų skleidė galimai netikslią kosmetikos gaminių reklamą

ELTA 2025/01/11 20:38
Asociatyvi / DELFI nuotr.
Asociatyvi / DELFI nuotr.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT), praėjusiais metais atlikusi apie 3 tūkst. skleidžiamos reklamos patikrinimų, daugiau nei 100 verslo subjektų pateikė rekomendacijas dėl skleidžiamos jų kosmetikos gaminių reklamos.

Tarnybos teigimu, dalis tikrintų kosmetikos produktų reklamų galimai neatitiko teisės aktų reikalavimų, ypač – susijusių su teiginiais apie produktų veiksmingumą ar poveikį.

„Pastebėta, jog bendrovės dažnai naudoja tokius teiginius kaip „priešuždegiminis”, „jaunina“, „stabdo senėjimo procesus“, „mažina raukšles“, „be parabenų“ ir panašiai“, – rašoma tarnybos pranešime.

VVTAT pažymi, jog, remiantis šalies reklamos įstatymu ir Europos Sąjungos (ES) reglamentu, kosmetikos produktų reklama turi būti aiški, teisinga ir pagrįsta moksliniais įrodymais. Be to, kosmetikos reklamoje draudžiami teiginiai apie produktų gydomąsias savybes.   

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA