Sekmadienį ryte „Luminor” banko klientai buvo nemaloniai nustebinti pamatę tuščias savo banko sąskaitas. Tokiu vaizdu su naujienų portalu pasidalijo ir skaitytoja.
„Tokį vaizdą pamačius ir greitosios prireiktų”, – rašė ji ir pridūrė, kad tiek ji, tiek jos vyras yra minimo banko klientai. – „Nei sąskaitos, nei pinigų”.
Bankas „Luminor” netrukus informavo, kad banko veikla sutriko.
„Informuojame, kad dėl techninių priežasčių šiuo metu yra nesklandumų rodant informaciją mūsų interneto banke ir mobiliojoje programėlėje. Dirbame, kad išspręstume šią situaciją ir atsiprašome dėl nepatogumų“, – klientus informavo bankas.
Dėl techninių kliūčių gyventojai skelbia interneto banke nematantys savo sąskaitų, taip pat negalintys atlikti pinigų pervedimo operacijų.
Papildyta
Mobiliosios programėlės ir interneto banko veikla jau atkurta.