Veiklą pradėjo LSMU gimnazijos virtuali mokykla – Kas vyksta Kaune

Veiklą pradėjo LSMU gimnazijos virtuali mokykla

Tai – naujas, unikalus Lietuvos sveikatos mokslų universiteto (LSMU) ir LSMU gimnazijos projektas, leidžiantis visos šalies III ir IV klasių gimnazistams, taip pat jau baigusiems mokyklą, iš bet kurios Lietuvos vietos įgyti papildomų žinių, gebėjimų bei patirties biologijos, chemijos ir matematikos srityse.

Mokslus LSMU gimnazijos virtualioje mokykloje pradėjo 74 mokiniai iš 29 Lietuvos savivaldybių.

Virtuali mokykla suteiks galimybę gimnazistams geriau pasiruošti valstybiniams brandos egzaminams ir įstoti į norimas studijų vietas. Be to, programą baigę mokiniai institucinio priėmimo metu gaus papildomų balų, stodami į valstybės nefinansuojamas studijas LSMU.

Universiteto prorektoriaus studijoms prof. Kęstučio Petrikonio teigimu, projektu siekiama mažinti socialinę ir regioninę atskirtį, gerinant mokinių ugdymosi rezultatus.

„Pirmiausia, tai socialinis projektas – regionams. Netolygumai Lietuvoje didėja, kol kas ne visi moksleiviai, ypač regionų, gali turėti sąlygas susidomėti ir mokytis biologijos, chemijos bei matematikos gimnazijoje taip pat gerai, kaip ir miestuose.

Antra, virtualioje mokykloje besimokantys moksleiviai geriau pasirengs studijoms ne tik mūsų universitete, bet ir kitose aukštosiose mokyklose. Ši mokykla – tai naujos patirtys moksleiviams, kurie neturi motyvacijos mokytis, susidomėti bei pagerinti savo mokymosi rezultatus, geriau išlaikyti valstybinius brandos egzaminus. Taip pat tai – galimybė pajausti universiteto aplinką laboratorinių darbų metu ir mokytis pagal LSMU gimnazijos bei Universiteto dėstytojų laiko patikrintas metodikas“, – kalbėjo prorektorius.

Naujausių šalies reitingų duomenimis, LSMU gimnazija – viena iš keturių pagal akademinius pasiekimus geriausių šalies gimnazijų. Virtualioje mokykloje dirbs kvalifikuoti gimnazijos biologijos, chemijos ir matematikos mokytojai.

„Tai patyrę savo dalyko mokytojai, kurie ne vienerius metus dirba pedagoginį darbą. Jų mokiniai nuolat parodo aukštus rezultatus valstybiniuose brandos egzaminuose, jie rengia respublikinių olimpiadų dalyvius, turi aukštas pedagogines kvalifikacijas. Prie mokytojų, atliekant laboratorinius darbus, prisijungs ir LSMU dėstytojai. Taigi, komanda kompetentinga, stipri ir pasiruošusi padėti įgyti kuo daugiau žinių“, – sakė LSMU gimnazijos direktorius Arūnas Bučnys.

Rimtą susidomėjimą virtualia programa bei jos turiniu rodo ir socialinių partnerių įsitraukimas: Pakruojo rajono savivaldybė dalyvavimą programoje finansuos 8 mokiniams, Kelmės rajono – 2 mokiniams, „Agrokoncerno“ įmonių grupei priklausantis „Žemės ūkio inovacijų centras“ – taip pat 2 mokiniams. Daugėja ir moksleivių tėvų, susidomėjusių galimybe užtikrinti savo vaikams mokymąsi LSMU virtualioje mokykloje, kad šie joje geriau pasirengtų būsimoms studijoms.

Matant didelį susidomėjimą bei augantį poreikį, planuojama šį bendrą LSMU ir LSMU gimnazijos projektą tęsti ir kitąmet, ieškant naujų galimybių bei suteikiant gerų patirčių moksleiviams.

Rodyti Daugiau ⟶