„Candy POP“ plėtra: „Mole“ atidaryta nauja parduotuvė – pirmoji tinklo franšizė Kaune – Kas vyksta Kaune

„Candy POP“ plėtra: „Mole“ atidaryta nauja parduotuvė – pirmoji tinklo franšizė Kaune

Org. nuotr.
Org. nuotr.

Specializuotas mažmeninės prekybos tinklas „Candy POP“, prekiaujantis rinktiniais saldumynais, užkandžiais ir gėrimais iš viso pasaulio, prekybos centre „Molas“ atidarė savo trečiąją parduotuvę Kaune. Kitos dvi įsikūrusios „Akropolyje“ ir „Megoje“.

Tai pirmoji „Candy POP“ parduotuvė Kaune, veikianti franšizės pagrindu. Kaip pasakoja jos šeimininkai, investiciją į sėkmingai augantį tarptautinį prekybos tinklą paskatino vaikai. „Tai bus mūsų šeimos verslas, kurį įkvėpė ne kas kitas, o mūsų vaikai – jie yra didžiausi „Candy POP“ gerbėjai, kurių entuziazmas nepaliko jokių abejonių,” – dalinasi parduotuvės „Mole“ savininkai.

„Candy POP“ parduotuvės atidarymas „Mole“ / org. nuotr.

„Šiuo atidarymu užbaigėme pirmąjį plėtros etapą Kaune – mūsų parduotuvės dabar išsidėsčiusios skirtingose miesto dalyse ir visos jos sėkmingai veikia. Jaučiame, kad yra poreikis čia turėti ir daugiau parduotuvių, kad galėtume toliau augti ir įtvirtinti savo pozicijas. Plėtros geografiją esame numatę pagal dabartinį tinklo pasiskirstymą ir jo efektyvumą, tačiau laukiame iniciatyvų ir iš investuotojų,“ – sako „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas Dovydas Juškys.

Lietuvoje šiuo metu veikia 16 „Candy POP“ parduotuvių, iš kurių 9 įsikūrusios Vilniuje, 3 Kaune ir po 1 Alytuje, Klaipėdoje, Nidoje bei Šiauliuose. Dar po 6 „Candy POP“ pardavimo taškus yra Latvijoje ir Estijoje, 5 parduotuvės veikia Lenkijoje. Be fizinių taškų, „Candy POP“ savo produkcija prekiauja ir e. prekybos platformoje.

Be fizinių taškų, „Candy POP“ savo produkcija prekiauja ir e. prekybos platformoje www.candypop.lt.

„Per 8-erius veiklos metus įrengę 33 pardavimo taškus, išsigryninome efektyviausius veiklos kriterijus: kokio dydžio turi būti parduotuvė, kiek prekių talpinti, kiek personalo reikia jai operuoti. Investuotojams siūlome savo pačių taikomą finansinį modelį, kuris leidžia optimizuoti kaštus ir pakankamai greitai susigrąžinti investicijas. Siekiame, kad investuotojams „niežėtų rankos“ atidaryti ne vieną parduotuvę,“ – teigia Dovydas Juškys, „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas.

„Candy POP“ tinklą šiuo metu sudaro 33 parduotuvės, iš kurių 16 veikia Lietuvoje, 6 Latvijoje, 6 Estijoje ir 5 Lenkijoje. / org, nuotr.

Franšizės pirkėjams „Candy POP“ siūlo tapti stabiliai augančio pelningo verslo dalimi, tarptautinės plėtros galimybes, vertingą „know-how“ ir dėmesingą asistavimą viso proceso metu – nuo parduotuvei tinkamos vietos parinkimo, jos įrengimo iki asortimento sudarymo, prekių tiekimo ir pagalbos kasdieninėje veikloje. Franšizės savininkui reikia tik investuoti ir operuoti. Daugiau informacijos čia.

„Candy POP“ šiuo metu yra pirmaujantis specializuotos mažmeninės prekybos tinklas Baltijos šalyse. Įmonė taip pat aktyviai vysto elektroninę bei plėtoja didmeninę prekybą. Bendrovės asortimente – rinktiniai saldumynai, užkandžiai ir gėrimai, kurių didžioji dalis atkeliauja iš JAV, Azijos ir kitų, Baltijos šalių regiono ragautojams egzotinių kraštų.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA