Vieną iš rekonstruotų Kleboniškio tiltų žadama atidaryti dar šį mėnesį – Puslapis 2 – Kas vyksta Kaune

Vieną iš rekonstruotų Kleboniškio tiltų žadama atidaryti dar šį mėnesį

Naujai statomas tiltas ties Kleboniškiu / R. Tenio nuotr.
Naujai statomas tiltas ties Kleboniškiu / R. Tenio nuotr.

Vieną iš rekonstruotų Kleboniškio (A. Meškinio) tiltų žadama atidaryti dar šį mėnesį, informavo „Via Lietuva“. Bendrovė taip pat ragina vairuotojus įdėmiai stebėti kelio ženklus ir laikytis Kelių eismo taisyklių.

Pastaruoju metu Kleboniškio tiltu vykstančius vairuotojus pasitinka vis kita naujovė, čia ribojamas leistinas greitis, atsiranda arba dingsta geltonas kelio ženklinimas, išnyksta eismo juostos.

Už šį kelio ruožą atsakinga „Via Lietuva“ apie nuolatinius pokyčius nedaugžodžiauja. „Vairuotojai turėtų stebėti eismo ženklus, kelio ženklinimą ir jais vadovautis. Taip pat – pasirinkti saugų važiavimo greitį“, – šio mėnesio pradžioje naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ komentavo „Via Lietuva“ atstovė.

Ji taip pat patikino, kad rekonstrukcijos darbai magistralinio kelio A1 ruože vyksta pagal planą ir prakalbo apie viduriniojo tilto atidarymą.

„Darbai, minėtame ruože, vyksta pagal iš anksto suderintą grafiką. Automobilių eismą, vienu iš rekonstruotų tiltų, numatoma paleisti dar šį mėnesį.“

Apie planuojamą tilto atidarymą penktadienį, rugsėjo 20 dieną, naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ pasiekė ir anonimiškas, vieno sakinio laiškas, kuriame pateikiamos artimiausios prognozės: „Kleboniškio vidurinį tiltą sakė turi atidaryt kitą savaitę, bet nespėja su darbais labai smarkiai, tai nusikels.“

„Kas vyksta Kaune“ primena, kad A. Meškinio arba Kleboniškio tilto per Nerį (viduriniojo tilto) rekonstrukcijos ties Kaunu darbai pradėti 2022 metais. Pagal sutartį darbai turėtų būti baigti iki 2024 m. pabaigos. Šios sutarties darbų vertė – 68,37 mln. eurų su PVM.

Rekonstravus šį tiltą, ketinama remontuoti likusį trečią (pietinį) tiltą per Nerį. Anot „Via Lietuva“, po projekto įgyvendinimo tiltas bus iš esmės rekonstruotas ir išplatintas. Tranzitinis transportas bus atskirtas nuo vietinio ir vyks viduriniuoju tiltu.

Minėti tiltai ties Kaunu per Nerį, esantys magistralėje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda nuo 99,03 iki 100,47 km, yra intensyviausi Lietuvoje. Skaičiuojama, kad šiuo kelio ruožu, nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, kai kuriomis dienomis automobilių srautas siekia iki 78 tūkst. automobilių.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA