Aktyvus ir kūrybiškas darbas švietimo įstaigoje, mieste ir šalyje, diegiant dalykines ir metodines naujoves, aktyvus dalyvavimas visuomeninėje veikloje, atstovavimas miestui šalyje ir užsienyje – maždaug tokie apibendrinti kriterijai nulėmė penkių mokytojų pripažinimą vertais Kauno miesto savivaldybės įsteigto apdovanojimo.
Anot savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus vedėjos Onos Gucevičienės, siekiant gerinti mokytojo prestižą mieste ir šalyje, o taip pat įvertinti itin aukštus akademinius Kauno miesto ugdymo įstaigų pasiekimus, savivaldybėje nuo 2022 metų nuspręsta kasmet skirti 5 premijas po 3000 Eur.
Kaip nurodyta prieš Mokytojo dieną parengto šiemetinio sprendimo, kurį dar turi patvirtinti savivaldybės tarybos politikai, projekte, praėjusių metų gegužę Kauno mero Visvaldo Matijošaičio potvarkiu sudaryta Metų mokytojo premijos skyrimo darbo grupė dabar siūlo minėtas premijas skirti šiems Kauno miesto ugdymo įstaigų pedagogams:
Vaivai Alijauskienei, Kauno Prano Daunio ugdymo centro specialiajai pedagogei metodininkei,
Rasai Barvainienei, Kauno lopšelio-darželio „Židinėlis“ priešmokyklinio ugdymo mokytojai ekspertei,
Miglei Januškienei, Kauno „Saulės“ gimnazijos matematikos mokytojai metodininkei,
Kazimierui Kondratavičiui, Kauno „Santaros“ gimnazijos tautinių šokių mokytojui ekspertui,
Irenai Vainorienei, Kauno Jono Basanavičiaus gimnazijos lietuvių kalbos mokytojai metodininkei.
Priėmus tarybos sprendimą, bus įvertinti ir paskatinti Kauno miesto švietimo įstaigų pedagogai. Iš pasiūlytų dvidešimties – 1 kandidatas gauti savivaldybės apdovanojimą buvo iš specialiosios ugdymo įstaigos (Kauno Prano Daunio ugdymo centro), 5 – neformaliojo ugdymo, 8 – formalaus ugdymo, 6 – iš ikimokyklinio ugdymo įstaigų.
Projekto iniciatorių ir autorių iš Švietimo skyriaus paaiškinimu, Metų mokytojo premija „skiriama mokytojams už šiuos nuopelnus: konceptualūs darbai švietimo srityje, formuojant ir įgyvendinant miesto švietimo politiką, pedagoginė veikla ir patirties sklaida (vadovėliai, mokymo priemonės, kvalifikacijos renginiai, autentiškos patirties sklaida, miesto mokytojų metodinės veiklos organizavimas, dalyvavimas miesto, šalies ir tarptautiniuose projektuose ir kt.)“.
Taip pat vertinamas „nuolatinis ir aktyvus mokytojo ir mokinio dalyvavimas įvairiuose projektuose, parodose, konkursuose, festivaliuose, varžybose, olimpiadose ir kituose renginiuose, mokinių laimėjimai (valstybinių egzaminų, parodų, konkursų, varžybų rezultatai) ir jų augimas“.