Skaitytoja Ugnė pasakoja, kad nors bilietus į savaitgalį vykusį Edo Sheerano koncertą įsigijo jau seniai, koncerte sudalyvauti neteko. Atėjusi ji sužinojo, kad jos bilietai – perparduoti, nors tokių veiksmų ji nesiėmusi. Bilietai.lt atstovai kol kas komentaro nepateikė, tačiau vartotojų teisės tikina, kad tokiais atvejais klientas gali prašyti jam grąžinti su koncertu susijusias išlaidas.
Nei koncerto, nei pinigų
Socialiniame tinkle „Facebook“ Ugnė pasakojo du bilietus į atlikėjo koncertą savo vardu įsigijusi dar 2023 m. spalį. Už du bilietus ji mokėjusi apie 260 Eur.
Sekmadienį merginai atvykus į renginį personalo skenuojant bilietus buvo paaiškinta, kad reikėtų kreiptis į informaciją, nes „kažkas negerai“.
„Pralaukus valandą eilėje, bilietai.lt darbuotoja pareiškia, kad bilietai perparduoti. Paaiškinu, kad bilietų neperpardavinėjau ir kad juos apskritai gavau tik išsiuntus laišką organizatoriams likus 4 dienoms iki koncerto, nes niekas taip ir neatsiuntė bilietų“, – sakė Ugnė ir tikino personalui parodžiusi visus įrodymus.
„Tuomet man iškyla klausimas: ar mano vardas nurodytas prie banko sąskaitos, į kur bus pervesti pinigai už ale perparduotus bilietus.
Patvirtina, kad ne mano ir iš karto atsisuka į mano draugą, paklausdama jo vardo, nes gal jis perpardavė“, – pasakojo ji ir sakė daranti prielaidą, kad nors atstovė pasakyti asmens duomenų, kam už jos bilietus įkrito lėšos, ji negalėjo, leido suprasti, kad lėšų gavėjas buvo vyras.
Daugiau šia tema
„Kaip mano turtinė nuosavybė, mano vardiniai bilietai, be mano sutikimo perparduoti net ne į mano sąskaitą?? <…> Bilietai.lt darbuotojos greitai pasikeičia ir ji jau jaučiasi puolama: „Kodėl čia man jūs šitai sakote, kreipkitės į bilietai.lt aš nieko nežinau“. <…>
Ne tik, kad turėjau kovoti už savo bilietus ir savo pinigus, vis tiek likau plika basa, bet dar ir klausytis nepasitenkinusių, taip pat dėl vienokios ar kitokios priežasties eilėje laukiančių žmonių.
Chaosas ir košmaras kažkoks. Nekalbu apie keliones išlaidas ir, kad tai turėjo būti šventė. Likome be koncerto ir be pinigų. Dar, kad išsityčiotų iki galo pasiūlė nusipirkti „naujus bilietus, nes dar pora yra likusių“, – sakė Ugnė.
Mergina tikino kreipusis tiek į bilietai.lt įmonę, tiek į vartotojų teises.
Kol kas bilietai.lt „Delfi“ komentaro nepateikė. Jį gavus, tekstas bus papildytas.
Ed Sheeran koncertas Dariaus ir Girėno stadione
Sistemiškumo nepastebėjo, bet galima atgauti pinigus
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) atstovė Dalia Malinauskienė tikino, kad tarnyba sulaukė vartotojų paklausimų dėl tokių situacijų, kai negalėjo pasinaudoti turimais bilietais ar prieš koncertą negavo bilietų.
„Šiuo metu turime 8 užregistruotus vartotojų prašymus, tačiau jie nėra būtent dėl įvardintos problemos.
Gauti prašymai susiję su personalizavimu ir, kaip teigia vartotojai, netinkamos informacijos pateikimu apie tai, nesuteiktos galimybės repersonalizuoti, neatsiunčiamų bilietų, bilietus įdėjus į perpardavimo svetainę“, – sakė ji.
Kaip aiškino, kadangi tai yra pavienės situacijos, o tokių nusiskundimų sistemiškumo nepastebima, vartotojams patariama visų pirma savo problemą spręsti su bilietų pardavėju.
„Jeigu vartotojui susitarti su bilietų pardavėju nepavyksta, jis gali kreiptis į VVTAT dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka. VVTAT kiekvieną ginčą vertina individualiai pagal pateiktus įrodymus, ginčo šalių paaiškinimus.
Vartotojui labai svarbu suformuluoti savo reikalavimą. Jis gali prašyti atlyginti ne tik bilieto išlaidas, bet ir kitas turėtas išlaidas (nuvykimo iki renginio vietos, apgyvendinimo ir pan.), jei turi jas pagrindžiančius įrodymus“, – teigė D. Malinauskienė.
Daugiau naujienų skaitykite čia.