Šįryt 08.42 val. sutriko „Smart-ID“ veikimas Lietuvoje.
Dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar el. kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“.
Šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ sklandžiai veiktų kuo greičiau, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Šiuo metu rekomenduojama prie el. paslaugų jungtis naudojant „Mobile-ID“.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų.
Papildyta 11.05 val.
„Šį rytą kilo nesklandumų „Smart-ID“ naudotojams. Sunkumų kilo prisijungiant prie el. paslaugų bei pasirašant dokumentus. Sutrikimų priežastis – kibernetinė ataka. Mūsų specialistai ėmėsi griežtesnių saugumo priemonių, paslaugos veikimas atkurtas 10.23 val. Tiesa, dalis naudotojų vis dar gali patirti nesklandumų. Nepavykus prisijungti prie el. paslaugų, prašome pabandyti vėliau“, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.
Anot bendrovės atstovų, vakar „Smart-ID“ veikla taip pat buvo sutrikusi dėl kibernetinės atakos.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimų patyrė nepatogumų.