Kauniečiai įvertino avarinės tarnybos darbą: pokyčiai – akivaizdūs – Kas vyksta Kaune

Kauniečiai įvertino avarinės tarnybos darbą: pokyčiai – akivaizdūs

Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Gyventojų pasitenkinimas „Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos paslaugomis Kaune per metus išaugo 44 proc. Tą atskleidė kasdien vykdoma įmonės klientų apklausa. Koks kokybinis lūžis įvyko, kad kauniečiai taip aukštai vertina „greitąja pagalba“ vadinamos tarnybos darbą?

Per pastaruosius vienerius metus „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba gelbėti savo klientų turtą Kaune vyko puspenkto tūkstančio kartų arba kiek daugiau nei 12 kartų per parą. Net ir esant sudėtingoms sąlygoms, bendrovės „specialiosios pajėgos“ įrodė savo meistriškumą – kiekvieną avariją likvidavo vidutiniškai vos per 46 minutes.

Pokyčiai pasiteisino

Bendrovės Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko neslėpė džiugesio, jog klientai vertina vykdomus pokyčius ir patys įsitikina, kad avarijos jų namuose dabar šalinamos greičiau ir kokybiškiau. Be to, gyventojai pastebi ir augančią įmonės darbuotojų kultūrą, kuriai pastaruoju metu skiriama itin daug dėmesio.

„Čia kaip ir bet kurios nelaimės atveju – kiekvienas nori, kad įvykus avarijai viskas būtų sutvarkyta kuo skubiau ir geriau. Puikiai suprantame, jog gelbėjant mūsų klientų turtą svarbi kiekviena minutė, todėl patobulinome veiklos procesus, investavome į inovatyvius sprendimus ir šiandien turime rezultatą, kurį pirmiausia teigiamai vertina mūsų klientai.

Bendraudami su gyventojais taip pat pastebime, kad kauniečiai ženkliai geriau vertina ir augančią avarinės tarnybos darbuotojų kultūrą, kuriai pastaruoju metu skiriame itin daug dėmesio“, – sako V. Jerošenko ir priduria, jog pastangos keistis bei tobulėti nenuėjo veltui.

Gyventojų teigimu, gedimai jų namuose dabar šalinami daug greičiau ir kokybiškiau / Organizatorių nuotr.

Dėmesys klientų poreikiams

Detalizuodamas, kas daugiabučių gyventojams labiausiai padėjo teikti bene geriausios kokybės avarinės tarnybos paslaugas mieste, „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas išskyrė kelis esminius dalykus. Tai – laiku klientams teikiamas grįžtamasis ryšis, įsitikinant, jog visi darbai atlikti, pakartotiniai skambučiai daliai gyventojų klausiant, ar viskas gerai, ar avarinės darbuotojai buvo mandagūs, paslaugūs, ar klientai neturi pastabų.

„Grįžtamasis ryšis svarbus ne tik mūsų klientams, bet ir visai mūsų komandai, nes tai leidžia dar geriau valdyti vidinius procesus, išvengti klaidų ir mažinti pasikartojančias problemas. Svarbu ir tai, kad kartu su avarinės tarnybos ir kitų sričių specialistais mūsų aptarnaujamuose daugiabučiuose atliekame papildomus darbus, kurie sumažina avarijų įvykimo tikimybę“, – akcentavo V. Jerošenko.

Visokeriopa pagalba

Pašnekovo teigimu, avarijų tipai Kauno daugiabučiuose, lyginant su kitais miestais, faktiškai nesiskiria. Kaip ir kitur, šiltuoju metų laiku laikinojoje sostinėje dominuoja avarijos buitinių nuotekų tinkluose, šalto ir karšto vandens bei elektros sistemų gedimai. Tai trys pagrindinės avarijų rūšys, dėl kurių pagal į „Mano BŪSTĄ“ kreipiasi klientai. Tiesa, tarnybos atstovai nelieka nuošaly – atsiliepia ir į kitokius žmonių prašymus padėti.

„Be įprastų, kasdienių gelbėjimo operacijų mūsų vyrams tenka vaduoti ir rūsiuose ar medžiuose įstrigusius kačiukus, gelbėti sužeistus gandrus, traukti buto raktus iš lifto šachtų ar kitaip padėti patekusiems į bėdą. Visada stengiamės parodyti žmogiškumą, net jei tai neįeina į mūsų tiesiogines pareigas“, – sako V. Jerošenko.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA