Turistų didžiausia baimė išsipildė: išlipę iš lėktuvo pamatė Kauną, o ne Ispaniją – Kas vyksta Kaune

Turistų didžiausia baimė išsipildė: išlipę iš lėktuvo pamatė Kauną, o ne Ispaniją

tv3.lt 2024/06/12 18:46
Asociatyvi / E. Šostakaitės nuotr.
Asociatyvi / E. Šostakaitės nuotr.

47-ojo gimtadienio proga britas Andrew Gore‘as laukė malonios šventės: kartu su žmona Viktorija ir dar 10 žmonių išskristi savaitės atostogų į Ispanijos Kosta Bravos pakrantę. Tačiau Bristolio oro uoste įvykus nepaprastai painiavai, pora iš Pietų Velso buvo įsodinta ne į tą „Ryanair“ lėktuvą ir atsidūrė Kaune.

Nors jų įlaipinimo bilietuose buvo nurodyta Barselona, pora buvo nuskraidinta į Kauną, rašo „The Independent“.

Kad galiausiai pasiektų numatytą kelionės tikslą, jie turėjo įveikti 240 km kelionę „Uber“ į Rygą bei dar vieną skrydį į Ispaniją.

„Buvau sutrikęs ir išsigandęs. Negalėjau nustoti verkti, – pasakojo A. Gore‘as. – Tai buvo baisiausias mano košmaras.“

Nelaimingas nesusipratimas

47 metų Andrew ir Victoria Gore‘ai savo atostogoms pirko kelionės paketą už 1780 eurų. Į jį buvo įskaičiuoti skrydžiai iš Bristolio į Barseloną „Ryanair“ lėktuvu. Kadangi Andrew yra su amputuota galūne, o Victoria – autistė, jie užsisakė specialią pagalbą Bristolio oro uoste ir laiku atvyko į skrydį gegužės 25 d., šeštadienį, 8.15 val. ryto.

„Mikroautobusas nuvežė mus prie „Ryanair“ lėktuvo, jie patikrino mūsų įlaipinimo kortelę ir įlaipino į lėktuvą“, – pasakojo Victoria.

Tačiau pasirodė, kad pora buvo įsodinta ne į tą lėktuvą, o jų šeima, kuri neturėjo specialios pagalbos, įsėdo į tinkamą lėktuvą.

„Mes nematėme įlipant mūsų šeimos, todėl paklausėme, ar jie įlipo, ir buvome patikinti, kad taip“, – pasakojo A. Gore‘as.

„Kai nusileidome, buvo akivaizdu, kad esame Lietuvoje“, – pasakojo vyras.

Jie įspėjo įgulą, o kapitonas, pasak A. Gore‘o, buvo „įsiutęs“, kai sužinojo, kas nutiko. Jis nurodė personalui pasirūpinti jų priežiūra ir tolimesniu pervežimu.

Kadangi tiesioginių skrydžių iš Kauno į Barseloną nebuvo, antžeminio aptarnavimo personalas užsakė jiems kitos dienos skrydį iš Rygos. Jiems taip pat buvo paskirtas viešbutis ir „Uber“ iki Rygos.

„Ryanair“ kaltina kitą bendrovę

Laikraštis „The Independent“ susisiekė su „Ryanair“, kuri dėl incidento apkaltino specialią pagalbą oro uoste teikiančią bendrovę ABM.

„Šie keleiviai užsisakė specialiąją pagalbą šiam skrydžiui iš Bristolio į Barseloną (gegužės 25 d.), tačiau ABM agentai juos įlaipino ne į tą reisą į Kauną, nors vartų ženklinimas aiškiai rodė skrydžio kryptį“, – sakė įmonės atstovas spaudai.

„Nuoširdžiai atsiprašome šių keleivių už nepatogumus, patirtus dėl ABM klaidos, ir patikinome, kad Bristolio oro uostas jiems išmokės visą kompensaciją“, – pridūrė jis.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
Rodyti Daugiau ⟶
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA