Futbolo aistruoliams nekantriai laukiant birželio viduryje startuosiančio Europos futbolo čempionato „EuroCup 2024“, „Volfas Engelman Nealkoholinis“ pristatė jau tradicinę iniciatyvą – trečią kartą įmonės reklaminiais veidais tapo jos darbuotojai, kurie energija plūstančioje fotosesijoje įsiamžino vilkėdami palaikomų futbolo komandų marškinėliais.
Pasak „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovo Manto Matukaičio, reklaminei fotosesijai darbuotojai pasirinkti ne veltui – esą būtent jie geriausiai įkūnija tikrąją bravoro dvasią bei įmonės stiprybę, o ir patys noriai fotografuojasi, nes ne vienas jų – užkietėjęs futbolo gerbėjas, rašoma „Volfas Engelman“ pranešime žiniasklaidai.
„Ši nuotaikinga fotosesija kelių pastarųjų čempionatų metu skiriama mūsų darbuotojams, kurie, tapę reklaminiais veidais, išdidžiai užsivelka savo mylimų nacionalinių komandų marškinėlius, išsipiešia rankas, veidus. Tačiau palaikome visas komandas ir pasipuošiame visų dalyvaujančių šalių atributika. Taip ne tik parodome, kaip entuziastingai laukiame artėjančio čempionato, – nuotraukose atsispindi ir tai, kad ne vieną mūsų kolegų darbovietėje sieja meilė futbolui“, – sako M. Matukaitis.
Pasak rinkodaros vadovo, tiek jam, tiek bravoro darbuotojams futbolas yra daugiau nei tik žaidimas. „Tai universali kalba, kuri suartina žmones. Futbolo grožis mūsų gyvenimui suteikia cinkelio, o vasaromis, kai viskas sulėtėja, tai neretai tampa pačiu laukiamiausiu įvykiu. Linkiu sulaukti fantastiško čempionato, kurio akimirkos atmintyje įstrigs ilgam“, – teigia jis.
Fotosesijoje darbuotojai apsivilko visų 24 turnyre žaisiančių komandų marškinėlius. Savo aistra šalių rinktinėms išsiskyrė bent keturi jų, pasirinkę Nyderlandų, Anglijos, Ispanijos ir Kroatijos komandų marškinėlius.
„Kiek save atsimenu, visada buvau didžiulis olandų futbolo gerbėjas – jų puolimo stiliumi ir komandos istorija tiesiog negali nesižavėti. Tiesa, paskutinį jų į viršų keltą titulą pamena nebent užkietėję aistruoliai, nes tai nutiko dar 1988 metais. Viliuosi, kad šių metų turnyre pavyks nužygiuoti toli, o „skrajojantys olandai“ akį glostys savo unikaliu žaidimu“, – dalijasi „Volfas Engelman Galerijoje“ dirbantis Gintaras Čiupas.
„Ištikimi Anglijos futbolo gerbėjai daugelį metų gyvena ne trofėjais, o nebent turtinga, tačiau jau sena istorija. Kiekvieną čempionatą traukiama daina „Football’s coming home“ („Futbolas sugrįžta namo“) šią vasarą tikrai gali išsipildyti – šių metų komanda yra neįtikėtinos sudėties, o ir lažybininkų favoritais laimėti įvardijami būtent anglai. Todėl tikiu, kad jie turi puikią galimybę pagaliau parvežti „futbolą“ namo“, – prognozuoja Kauno regiono prekybos vadovas Jonas Rimkus.
„Pripažįstu, kad įprasta arba mylėti, arba nekęsti Italijos rinktinės. Tačiau manęs tikrai nepalieka abejingo dinamiškas jų žaidimas ir vieni garsiausių žaidėjų pasaulyje. Jų futbolo stilius gražus galbūt ne visų akiai, tačiau pripažinkime – ilgametės futbolo tradicijos ir aistra futbolui tiek aikštelėje, tiek už jos ribų užkrečia, – teigia vyresniuoju prekybos atstovu įmonėje dirbantis Edgaras Portnovas.
„Kroatijos kelionė per pastaruosius pasaulio taurės turnyrus buvo išties fenomenali. Tokiu atkaklumu ir meistriškumu, kokį paskutiniu metu demonstruoja kroatai, gali pasigirti tik reta nacionalinė komanda. Be abejo, noro laimėti neužtenka, visi atvyksta stipriausių pajėgumų, o ir prognozuojama likti ant dešimtuko ribos. Tačiau galvoju, kad jie gali vėl tapti čempionato juoduoju arkliuku“, – spėlioja telemarketingo vadybininkė Kristina Kulkienė.
M. Matukaitis taip pat pasidalijo „EuroCup 2024“ čempionato prognozėmis.
„Neabejoju, kad šią vasarą išvysime netikėtų rezultatų, ypač, kai tolesniuose etapuose viską lemia vienos rungtynės – blogų dienų pasitaiko ir geriausioms komandoms. Galvočiau, kad Anglija turi nemažus šansus pagaliau iškovoti titulą, ypač stebint dabartinę žaidėjų formą ir pavardes rinktinėje. Tačiau nereikia nuvertinti ir „antrojo ešelono“ komandų, tokių kaip Kroatija, nes jos tikrai turi potencialo „įkąsti“ lyderiams ir visus vėl nustebinti“, – mano jis.