Kauno verslo horizonte išsiskiria prekės ženklai ir projektai, kuriuos atstovaujantys žmonės tvirtai tiki savo veikla, ją grįsdami vertybinėmis priemonėmis. Tai kokybė, komunikacijos ir veiksmų realybės atitikmuo bei vidiniai santykiai, kurie akivaizdžiai atsispindi ir veiklos išorėje. Brolių – Karolio ir Jokūbo Zujų verslo istorija prasidėjo nuo žavesio naujiems maisto skonių atradimams. Nuolatinės paieškos, siekiant patenkinti vidinį žingeidumą, kelionių istorijos ir šeimos palaikymo privilegijos, vieną praėjusių metų gruodžio dieną, virto realiu veiksmo planu.
Pavadinimu, žyminčiu japonišką padėkos žodį, kuriuo vietos autoriai nori pabrėžti dėkingumą, Raudondvario plente 231, duris atvėrė pirmoji erdvė.
„Arigato tai – ačiū, žodis, kurį galime pasakyti visur ir visada, pirmiausia patys dėl savęs. Pradėdami nuo padėkos, siekiame demonstruoti bendrinį požiūrį, tai argumentuoja ir patį verslo modelį, kuriuo, pamilę Azijos virtuvės akcentus ir greitą gyvenimo tempą, norėjome įrodyti, jog greitas maistas gali būti kokybiškas“, – dalinasi „Arigato“ idėjos autorius, įkūrėjas bei direktorius Karolis Zujus.
Japonijos ir Azijos virtuvių pynė, kurių panašumus lėmė istoriniai veiksmai, akivaizdi. Simboliškai galima įžvelgti ir dvi už to stovinčias brolių asmenybes.
„Kurdami meniu siekėme išlaikyti balansą tarp mūsų pačių, mėgstamų patiekalų, auditorijos, gero skonio, produktų kokybės ir prieinamumo. Dėl šių priežasčių, meniu rasite nedidelį, bet išieškotą sušių ir karštų azijietiškų suktinukų pasirinkimą, kartu su pietums subalansuotais, įvairiarūšiais dubenėliais ir kitais, vegetarams bei veganams pritaikytais, patiekalais“, – pabrėžia „Arigato“ idėjos autorius, brolis, šefas bei verslo siela laikomas Jokūbas Zujus.
Kauniečiai neslepia, kad prieš verslo pradžią buvo atlikti namų darbai. Jaunuoliai kruopščiai išgrynino auditoriją, norimą transliuoti žinutę ir kokybės lygmenį, tiesiogiai priskiriantį verslą į tam tikrą segmentą. Taip, nesibaimindami konkurencijos, iki šios dienos, tikslingai transliuoja atvirą, nuoširdžią ir žemišką žinutę, kokybę argumentuodami kuriamu produktu.
„Prioritetizuojame aukštos klasės ir kokybės produktus, todėl mūsų virtuvėje dominuoja švieži ingredientai – žuvis, jūros gėrybės, daržovės. Taip nuo pirmos dienos pritraukėme veržlius, žemiškus, išskirtinai kokybę vertinančius ir kiek skubančius, bet visada save ir šeimą norinčius palepinti klientus. Tokie žmonės suvokia laiko ir kokybės vertę, todėl pietų metu didžiausio dėmesio iš verslo atstovų susilaukia dubenėliai o vakarais šeimų ar draugų užsakymus papildo ir kita „Arigato“ pusė“, – pasakoja šefas Jokūbas.
Žemiškas turinys, skanus maistas, gimto miesto ir šeimos tradicijos bei viską vainikuojanti meilė. Šioje istorijoje daugybė sėkmę lemiančių aplinkybių, tačiau, būtų sunku nepastebėti, greta šefo esančios mylimosios-namų sielos Gretos Jaseliūnaitės, kuri, metusi asmeninius projektus, ėmėsi idėjos ir įsiliejo į žaibišką pradžios procesą. Jaunos moters vaidmuo nenusileidžia brolių pozicijai, Gretos balsą išgirsite paskambinę bei atvykę, o pažinę, netruksite suprasti, kaip lygiavertiškai priimamas kiekvienas vidinis bei išorinis sprendimas.
„Nepaisant to, kad pirminė šios idėjos autorystė atitenka broliams, jie nuolankiai pripažįsta, kad tikrąją vertę kuria ją vystantys žmonės. Greičiausiai, visai natūraliu būdu, ir mūsų meilės istorija veikia „Arigato“ šeimos – komandos ir klientų kūrybą“, – atvirauja Greta.
Išskirdama paprastus tikslus, tokius kaip pelnyti klientų vertinimus per malonumus, dėmesingai puoselėjant skonio, patrauklaus įvaizdžio, kokybės ir naujovių visumą, komanda, nuo pirmos dienos, savo veikla išlaiko kryptį, kuria tiki ir veda kiekvieną dieną.
„Arigato“ siūlomas meniu ir kita informacija čia.