Balandžio 18 d. septintąjį kartą vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA CMO SUMMIT’24“. Vienintelės marketingo vadovų ir profesionalų konferencijos Lietuvoje tikslas – kelti marketingo vadovų strategines ir vadovavimo kompetencijas ir stiprinti tarpusavio ryšius. Konferenciją vainikuos apdovanojimų vakaras, kurio metu bus paskelbtas (-a) „Metų CMO’24“.
„Šiais metais konferencijoje turime didelę pranešimų ir diskusijų įvairovę – net 16 ekspertų dalinsis įžvalgomis apie strateginio marketingo reikšmės auginimą, tikslingą duomenų panaudojimą bei iki šiol dažnam verslui neatrastas auditorijas marketinge.
Didelis dėmesys taip pat bus skiriamas profesinio augimo ir karjeros galimybėms, taip pat atsakysime, kokių kompetencijų ir įgūdžių reikia marketingo vadovams šiandien bei kaip efektyviai valdyti ir motyvuoti marketingo komandą. Konferenciją vainikuos apdovanojimų vakaras, kurio metu bus paskelbtas ir stipriausias marketingo vadovas ar vadovė“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Konferenciją atidarys „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas Andrius Grigorjevas, atskleisdamas svarbiausius strateginio planavimo praeities ir ateities aspektus, o ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė dr. Lineta Ramonienė nagrinės, ar tikrai greitis marketinge yra svarbiausias sėkmės vardiklis ir atsakys, koks marketingo strategijos įgyvendinimo greitis yra sėkmingiausias, rašoma LiMA pranešime žiniasklaidai.
Psichiatras, psichoterapeutas, docentas dr. Eugenijus Laurinaitis papasakos apie vadovo vaidmenį stiprinant darbuotojų saugumo jausmą, o „Surfshark“ marketingo vadovas, „Metų CMO’22“ Regimantas Urbanas papasakos apie 5 būdus, didinančius marketingo skyriaus efektyvumą.
Apie atvirus duomenis kaip strateginį Lietuvos pranašumą kalbės Lietuvos statistikos departamento Valstybės duomenų valdysenos informacinės sistemos skyriaus vedėjas Vadimas Ivanovas, o kaip atviri duomenys gali padėti transformuoti marketingą papasakos „Synthesis Consulting Group“ duomenų projektų vadovas dr. Martin Aubel.
„Vaikystės sodas“ ir „Karalienės Mortos mokykla“ steigėja dr. Austėja Landsbergienė gvildens Alfa kartos pasaulį ir atsakys, kodėl svarbu ugdyti adaptabilumą, atsparumą bei komunikacinius gebėjimus, o „Autoriai“ įkūrėja Giedrė Ona Šileikytė kalbės apie kitą, dažnai nepastebimą ar pamirštamą auditoriją, kuri dažnai stigmatizuojama reklamose.
„Blue/Yellow“ komunikacijos vadovas Karolis Žukauskas, „Narbutas International“ turinio marketingo vadovė Diana Župikovė ir „Civitta“ partnerė, LiMA valdybos pirmininkė, sertifikuota marketingo profesionalė (SMP) Rūta Gaudiešienė diskutuos, kiek verslui svarbu palaikyti Ukrainą. Devynis Kanų Liūtų apdovanojimus pelniusios „Mastercard“ kartu su „McCANN Poland“ sukurtos pagalbos Ukrainos pabėgėliams kampanijos „Where to Settle“ istorija ir užkulisiais dalinsis „McCANN Poland“ inovacijų vadovas Marcin Samek.
Marketingo vadovo vaidmenį ir įtaką organizacijose, pagrindinius iššūkius ir karjeros raidą diskusijoje aptars „METŲ CMO“ titulą pelniusios ekspertės: „Inovacijų agentūros“ direktorė, „Metų CMO’15“ Romualda Stragienė, „Lietuvos draudimas“ valdybos narė bei strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė ir „LTG Link“ valdybos pirmininkė, „Metų CMO’17“ Aurelija Kazlauskienė, „Nord Security“ marketingo vadovė, „Metų CMO’21“ Toma Sabaliauskienė ir „Swissmoney“ pajamų augimo vadovė, sertifikuota marketingo profesionalė (SMP), LiMA valdybos narė, „Metų CMO’23“ Giedrė Vilkė.
Marketingo lyderių konferencija „LiMA CMO SUMMIT’24“ jau balandžio 18 d. gyvai vyks Pirklių klube Vilniuje ir bus tiesiogiai transliuojama internetu. Renginyje laukia ne tik įtraukiantys pranešimai, ekspertų diskusijos, bet ir vadovų networking’as, apdovanojimų vakaras su „Metų CMO’24“ paskelbimu bei pasirodymai, dovanos ir kitos staigmenos.