Į Lietuvą ateina dar vienas naujas oro vežėjas – Kas vyksta Kaune

Į Lietuvą ateina dar vienas naujas oro vežėjas papildyta

Kauno oro uostas
Iš Kauno kyla užsakomieji, biudžetinių oro linijų skrydžiai, o tradicinėms aviakompanijoms, kaip davė suprasti ministras, maža paklausos / R. Tenio nuotr.
Kauno oro uostas
Iš Kauno kyla užsakomieji, biudžetinių oro linijų skrydžiai, o tradicinėms aviakompanijoms, kaip davė suprasti ministras, maža paklausos / R. Tenio nuotr.

Į Lietuvą ateina dar vienas naujas oro vežėjas – Junginių Arabų Emyratų aviakompanijos „Emirates Airlines“ antrinė bendrovė „FlyDubai“. Skrydžius ji pradės rudenį.

Tai spaudos konferencijoje Vilniaus oro uoste ketvirtadienį pranešė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

„Galiu pasakyti oficialiai – tai, dėl ko dirbome tikrai ne vienerius metus, Jungtinių Arabų Emyratų „FlyDubai“ kompanija ateina į Lietuvos rinką, ji startuoja su trimis savaitiniais skrydžiais“, – sakė M. Skuodis.

Anot M. Skuodžio, itin svarbu, kad ši kompanija – tarptautinio lygio, tokios Lietuva dar nėra turėjusi.

„Tai reiškia visiškai kitą skrydžių patirtį, tiek į Dubajų, tiek, kas galbūt yra net svarbiau – į visas kitas Azijos, Afrikos ar Australijos destinacijas ir rinkas“, – sakė ministras.

Jis pridūrė, kad bendrovė žengia ir į kitų Baltijos šalių rinkas – Estiją ir Latviją.

„Tiek su pačia kompanija, kuri žengia į Lietuvą, – „FlyDubai“, tiek su seserine susijusia įmone „Emirates“, kompanija žengia ne tik į Lietuvą, bet ir kartu į kitas Baltijos šalis. Tai yra strateginis žingsnis ir visiškai kitos galimybės mūsų verslui, turizmo sektoriui, aš net neabejoju – ir atvykstamajam turizmui, (…) investicinės sąlygos mūsų verslo bendradarbiavimui“, – pabrėžė M. Skuodis.

Lietuvos oro uostų (LTOU) skrydžių vystymo skyriaus vadovas Tomas Zitikis teigė, kad nuo šių metų spalio vidurio bendrovė vykdys tris savaitinius skrydžius į Dubajų.

„Aš manau, bus kokybinis proveržis Lietuvos aviacijoje, (…) kadangi per Dubajaus skrydžių centrą galima pasiekti šimtus oro uostų, šimtus miestų pasaulio, tiek ir bendra kokybine prasme komforto“, – spaudos konferencijoje sakė T. Zitikis.

„Aš manau, kadangi mes turime porą vežėjų ta pačia kryptimi, tai kaina bus konkurencinga“, – pridūrė LTOU skrydžių vystymo skyriaus vadovas.

Pasak LTOU pranešimo, skrydis tarp Vilniaus ir Dubajaus truks daugiau nei šešias valandas, bendrovė skraidins moderniais „Boeing 737 MAX“ lėktuvais, o bilietų jau galima įsigyti bendrovės svetainėje.

„FlyDubai“ komunikacija ir skrydžių bilietų pardavimu rūpinsis Vokietijos oro linijų atstovė ir turizmo rinkodaros bendrovė „Aviareps“. Anot jos, „FlyDubai“ nuo spalio taip pat tris kartus per savaitę skraidins iš Rygos ir Talino.

Be to, Dubajaus bendrovė žengia į Vokietijos, Austrijos ir Šveicarijos rinkas, pranešė „Aviareps“.

Bendrovė įkurta 2008 metais, ji turi 85 „Boeing 737“ lėktuvus, o pernai lapkritį užsakė 30 „Boeing 787-9 Dreamliner“ orlaivių. Nuo 2009 metų bendrovė aptarnavo per 100 mln. žmonių.

„FlyDubai“ skraidina iš Dubajaus į Pakistaną, Šri Lanką, Saudo Arabiją, Nigeriją, Ganą, Indiją, Australiją, Egipta, Jordaniją, Nyderlandus, Turkiją, Kanadą, Europą – iš viso apie 125 kryptis 58 šalyse.

Nuo 2023 metų rudens iš Vilniaus į Dubajų tiesiogiai du kartus per savaitę skraidina Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“.

„FlyDubai“ yra jau trečia oro bendrovė, apie kurios veiklos pradžią Lietuvoje pranešta šiemet.

Nuo gegužės reguliarius skrydžius tarp Vilniaus ir Reikjaviko pradės Islandijos pigių skrydžių bendrovė „Play“, o Graikijos bendrovė „Aegean Airlines“ tarp Vilniaus ir Atėnų skraidins nuo balandžio.

Reguliariais reisais iš Lietuvos oro uostų šiais metais skraidina 15 oro bendrovių, iš kurių 11 yra tradicinės (angl. „legacy“) ir dar keturios – žemų kaštų oro bendrovės.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA