Vis kalbant apie kelio ruožo Kaunas-Prienai-Alytus atkarpų rekonstrukciją, vairuotojai vis dar rieda itin prastos būklės keliu. Kasdien šia atkarpa važiuojantis kaunietis pastebėjo, jog čia pastatyti ir nauji kelio ženklai, ribojantys greitį.
„Kasdien važiuoju Prienai-Kaunas, kelias ten baisus. Gal geriau ne greitį mažinti, o imtis darbų reikėtų?“ – teiravosi reguliariai šiuo maršrutu važiuojantis kaunietis.
Eismas bus ribojamas iki vasario
Apie situaciją pasiteiravus Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) komunikacijos skyriaus atstovės Eglės Nemanytės, ši informavo, jog valstybinės reikšmės krašto kelyje Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus yra vykdomi kelio remonto darbai, todėl greitis tuose ruožuose ribojamas iki 50 km/val.
„Ruože nuo 19,2 iki 19,24 km, greitis bus ribojamas iki sausio 26 d. 23.00 val.
Ruože nuo 23,4 iki 28 km – greitis bus ribojamas iki sausio 31 d. 23:00 val.“ – rašoma atsakyme.
LAKD atstovė prideda, kad informaciją apie eismo ribojimus, valstybinės reikšmės keliuose vykdomus darbus galima rasti eismoinfo.lt
Pavojingas ruožas
Kelias Kaunas-Prienai dažnai skamba nemaloniame kontekste – smarkūs eismo įvykiai, o siauras kelias dėl to dažnai būna užblokuotas ar sunkiai pravažiuojamas.
Šioje kelio atkarpoje sumontuoti vidutinio greičio matuokliai, kurie turėtų užtikrinti saugesnes eismo sąlygas.
Vienas ruožas įrengtas nuo Pagirių gyvenvietės iki pat Išlaužo kaimo, trumpiausias – nuo Išlaužo iki sankryžos, vedančios į Purvininkų ir kitus Prienų rajono kaimus. Dar vienas vidutinio greičio kontrolės ruožas įrengtas nuo minėtos sankryžos iki Mačiūnų kaimo.
Daugiau šia tema
Kelias bus platinamas iki keturių eismo juostų
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pernai lapkritį pasirašė dvi techninio darbo projekto parengimo sutartis kelio Kaunas–Prienai–Alytus atkarpoms. Sutartyse numatyta, jog kelio ruožų techniniai darbo projektai turėtų būti parengti per 25 mėnesius.
LAKD techninio darbo projekto parengimo sutartis pasirašė dviem Kaunas–Prienai–Alytus kelio ruožams: nuo 11,60 iki 19,48 kilometro bei nuo 19,48 iki 31,10 kilometro. Sutartys, pagal viešojo konkurso sąlygas, pasirašytos su UAB „Kelprojektas“.
Naujienų portalas „Kas vyksta Kaune“ primena, jog rekonstuojant šią arteriją planuojama kelią išplatinti iki keturių eismo juostų, įrengiant pėsčiųjų bei dviračių takus. Sankryžas su rajoniniais keliais bei esamą žiedinę sankryžą Prienų mieste numatoma rekonstruoti į „turbo“ žiedines sankryžas.
Taip pat planuojama rekonstruoti geležinkelio viaduką, tiltus per Jiesios upę bei Šventupę. Projekte numatyti ir 5 tuneliniai pravažiavimai, 2 pėsčiųjų viadukai, požeminiai gyvūnų praėjimai, triukšmo mažinimo priemonės, viešojo transporto sustojimai, apšvietimas ir paviršinio vandens nuvedimo priemonės, pranešė LAKD.
Rekonstravus ir išplatinus Kauną su Prienais jungiančią arteriją, eismas joje bus saugesnis. Eismo saugumo užtikrinimo sprendiniai ir gera kelio dangos kokybė sudarys sąlygas padidinti leistiną greitį visame ruože nuo 70 km/val. iki 90 km/val.