AB „Kelių priežiūra“ skelbia pradedanti taikyti inovatyvią technologiją – taškinį kelio ženklinimą. Pirmieji darbai, atstatant nudėvėtą ženklinimą, įvyko Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) inicijavus paprastąjį dangos remontą. Šis atliktas viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, ruožo 74,915-80,504 km atkarpose.
Pasak „Kelių priežiūros“, taškinio kelio ženklinimo naudojimas reiškia geresnį matomumą ir didesnį saugumą visiems eismo dalyviams. Ši naujovė esą užtikrina geresnį linijų atspindį, kai matomumas kelyje sumažėja, pavyzdžiui, esant smarkiam lietui, ypač tamsoje.
Bendrovės teigimu, taškinis kelio ženklinimas išskirtinis tuo, kad jo paviršius nėra lygus. Ant visų – iškilusių ir įdubusių ženklinimo vietų – užpurkšti specialūs stiklo rutuliukai.
Šis ženklinimas išsiskiria dar ir tuo, kad lyjant vanduo skersiniu bei išilginiu nuolydžiu greičiau nuteka nuo dangos dėl kelių milimetrų tarpų tarp ženklinimo „taškų“.
Be to, nuo įprasto ženklinimo termoplastiku ši technologija esą pranašesnė tuo, kad automobilių šviesą atspindintys stiklo rutuliukai išsidėstę ne tik ant horizontalaus, bet ir vertikalaus ženklinimo paviršiaus, sunkiau apsemiami.
Ši naujovė, pasak „Kelių priežiūros“, plačiai taikoma Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Vokietijoje ir kitose Europos Sąjungos šalyse. Tikimasi, kad bandomojo taškinio ženklinimo rezultatai paskatins jo taikymą Lietuvoje.