Po „Sienos“ publikacijos „Volfas Engelman“ pateikė poziciją dėl alaus eksporto | Kas vyksta Kaune

Po „Sienos“ publikacijos „Volfas Engelman“ pateikė poziciją dėl alaus eksporto

R. Tenio nuotr.

Trečiadienį pasirodžius tiriamosios žurnalistikos centro „Siena“ publikacijai apie Rusijoje vis dar prieinamą „Volfas Engelman“ produkciją, bendrovė išplatino savo poziciją. Pateikiame visą Kauno alaus daryklos komentarą ir „Sienai“ siųstus „Volfas Engelman“ atsakymus.

„Nevežame produkcijos į Rusiją. Netiekiame alaus nei paprastiems rusams, nei Rusijos specialiosioms tarnyboms. Todėl kategoriškai neigiame pasirodžiusią informaciją vaizdo įraše ir jį lydinčiame tekste be įrodymų.

Antra – neturime jokių santykių su siužete minimomis organizacijomis. Rusijos rinkoje nebėra mūsų produkcijos, kurios gamybos data būtų vėlesnė nei 2022 m. lapkritis, nes nuo gruodžio produkciją pradėjome žymėti Ukrainos simbolika.

Ar šis žymėjimas veikia? TAIP. Net ir „Sienos“ partneriai „Insider“ savo tekste teigia, kad pažymėtos produkcijos Rusijos prekyboje neranda. Taigi paralelinis eksportas nutrūko, o juo užsiimantys uždarbio ieško kitur.

Rusijos lentynos lūžta nuo Rusijoje gaminamo „Calsberg“, „Tuborg“, „Kronenburg“, „Brooklyn“, taip „Heineken“ ir kitų Lietuvoje populiarių prekės ženklų. Tad kam rizikuoti su Ukrainos simbolika paženklinta „Volfas Engelman“ produkcija?

Prognozuojame, kad netrukus Rusijos rinkoje iš viso neliks mūsų produkcijos, nes nelegaliai įvežti gėrimai baigsis arba pasibaigs jos galiojimas.

Teigiantiems, kad užklijavus lipduką galima žymėjimą uždengti, paaiškiname, kad už tokios produkcijos prekybą Rusijoje grėstų kalėjimas – nesvarbu ar žymėjimas užklijuotas, ar ne.

Kadangi Šarūno Černiausko tekste mūsų komentaras pateiktas netiksliai taip pat dalijamės originalia savo pozicija, kurią teikėme „Sienai“:

„Volfas Engelman“ neeksportuoja produkcijos į Rusiją. Produkcijos nuotraukos, kuri konkurentų iniciatyva vis pasirodo viešojoje erdvėje
yra paralelinio eksporto būdu patekusios produkcijos likučiai. Žinome, kad Ukrainos simbolika ant mūsų produkcijos pakuočių yra sėkminga prevencinė priemonė. Beje, esame vieninteliai rinkoje žengę šį žingsnį. Šiuo metu esame paženklinę iki 90 proc. produktų kiekio ir sieksime paženklinti visą eksportui skirtą produkciją.

Mūsų vietos konkurentų kaip „Kalnapilis – Tauras“, taip pat didžiųjų pasaulinių prekės ženklų kaip „Heineken“, „Pepsi“, „Red Bull“, „Monster“ produkcija toliau randama arba dominuoja Rusijos parduotuvių lentynose, o koncernui „Calsberg“, valdančiam „Švyturys – Utenos alus“, iki šiol priklauso lyderiaujantis rusiškas prekės ženklas „Baltika“, įmonė Rusijos rinkoje turi 8 gamyklas, ten gamina ir prekiauja tokių Lietuvoje populiarių prekės ženklų produkcija kaip „Tuborg“, „Grinbergen“, „Kronenburg“ ir kt.

Įmonė skelbia, kad ten yra įdarbinusi 8000 žmonių, per 2022 metus uždirbo 10 207 mln. Danijos kronų (apie 1,37 mlrd. Eur).

– „Volfas Engelman“ neturi verslo santykių su jūsų minimomis bendrovėmis.

– Alus nėra sankcionuota prekė, ji laisvai cirkuliuoja rinkoje, alų galima perparduoti be gamintojo žinios. Tačiau mes nusprendėme
produkcijos į Rusiją netiekti ir ėmėmės realių veiksmų (produkcijos žymėjimas) užkirsti kelią paraleliniam eksportui.

– Verslo santykiai su Rusijos įmone „Pintaklub“ nutraukti 2022 m. kovą.

– Prekės ženklo „Vienas golden lager“ alaus negaminame“, – nurodoma viešųjų ryšių agentūros naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ perduotame „Volfas Engelman“ komentare.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA