„Microsoft“ aiškinasi veiklos sutrikimus, kurie nulėmė, kad neveikia didelė dalis bendrovės teikiamų paslaugų internete, įskaitant „Teams“ , „Outlook“, „Skype“, duomenų talpykla – skundžiasi tūkstančiai vartotojų, praneša „Reuters“.
„Microsoft“ pakomentavo, kad problema tiriama, tuo metu tūkstančiai jos vartotojų palikti be prieigos prie reikiamų platformų. Pati bendrovė neatskleidžia, kokia dalis vartotojų yra paveikti, tačiau gedimų stebėjimo svetainėje „Downdetector“ jau fiksuoti daugiau nei 3900 incidenų Indijoje, daugiau nei 900 Japonijoje, pranešimai fiksuojami ir iš Australijos, Jungtinės Karalystės, kitų valstybių.
Lietuvoje taipogi skundžiamasi, kad dalis paslaugų nepasiekiamos. Dėl sutrikimų vartotojai negali keistis žinutėmis, prisijungti prie vaizdo pokalbių ar naudotis kitomis „Teams“ funkcijomis. „Microsoft Teams“ visame pasaulyje naudoja daugiau nei 280 milijonų žmonių, ši programa tapusi neatsiejama įmonių ir mokyklų veiklos dalimi, mat naudojama skambinti, planuoti susitikimus ir organizuoti darbo eigą.
Daugiau naujienų skaitykite čia.