Tiems, kuriems patogu kasdien naudotis viaduku virš geležinkelio ir Tunelio gatvės, teks dar palaukti, kol bus baigtas naujas viadukas vietoj nugriauto, daugybę metų tarnavusio statinio. Žaliakalnio pusėje vedantis ant tiltelio laiptai jau atstatyti. Nutiestos ir metalinės sijos, tačiau planuoti pabaigtuves – dar anksti.
„Taip, perdangos sijos jau yra, bet pėsčiųjų eismui čia sąlygų kol kas nėra. Reikia viską padaryti iki galo ir užtikrinti pėstiesiems saugų naudojimąsi tuo viaduku. Bendrovė „Tilsta”, kurios statybininkai dirba šiame objekte, žada darbus užbaigti kitų metų pavasarį“, – portalui „Kas vyksta Kaune“ sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Šis viadukas – vienas iš dviejų, esančių netoli Kauno geležinkelio stoties. Iki antrojo, arčiau stoties esančio viaduko renovacija dar nepriėjusi. Tad šiuo senuoju viaduku dar gali eiti pėstieji, dalis jų – ir iš gatvių, kurių gyventojams patogesnis dabar atstatomas kitas viadukas, miesto biudžetui kainuosiantis per 2 mln. eurų.
Anot A. Pakalniškio, baigus atkurti (pastatyti) pastarąjį viaduką, ateis eilė atsinaujinti ir tam, kuris yra prie pat geležinkelio stoties.
„Šio viaduko renovacija irgi bus sudėtinga. Ne tik dėl to, kad darbai vyks, kaip šiuo metu analogiškame objekte toliau nuo stoties, ypatingomis sąlygomis. Nes reikia stengtis prisitaikyti prie esamų aplinkybių ir nestabdyti traukinių eismo, tvirtinant atramas, montuojant perdangas virš bėgių. Be to, šiuo viaduku eina ir dalis miesto šiluminės trasos. Todėl ją reikės laikinai nukelti, o paskui – vėl atkurti. Šio viaduko renovacija kainuos daugiau nei 3 milijonus eurų“, – paaiškino Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas.
Pažymėtina, jog abiejų viadukų Tunelio gatvėje atnaujinimo planai buvo puoselėjami ne vienerius metus. O savivaldybės administracijos vadovas Vilius Šiliauskas (ne savo valia palikęs pareigas, skatinusias jį savo :perteklinius” pinigus „konservuoti” stiklainiuose) žadėjo, jog viadukų projektai bus įgyvendinti 2021-aisiais.