Kauno apskrities valstybinė mokesčių inspekcija (AVMI) informuoja, kad siekiant efektyviau valdyti klientų aptarnavimui skirtą laiką, nuo spalio 17 d. keičiasi aptarnavimo padalinių darbo laikai visoje Lietuvoje. Rezervuoti laiką vizitui į padalinį Kauno mieste bus galima nuo pirmadienio iki ketvirtadienio, o penktadieniais klientai paslaugas galės gauti nuotoliniu būdu.
„Aptarnavimo padalinių darbo organizavimo pokyčiai įgyvendinami atsižvelgiant į atvykstančių klientų srauto pasiskirstymą – taip siekiame efektyviau panaudoti aptarnavimo darbuotojų darbo laiką. Tuo metu, kai tiesiogiai neaptarnaus gyventojų padaliniuose, VMI specialistai teiks paslaugas telefonu, analizuos, vertins deklaracijas ar kitus mokestinius dokumentus ir, esant poreikiui, susisieks bei bendraus su mokesčių mokėtojais, kurie nepateikė ar klaidingai pateikė deklaracijas ir kitus mokesčių dokumentus“, – inspekcijos pranešime nurodo Kauno AVMI viršininkė Judita Stankienė.
Ji priduria, kad šis sprendimas leis sutaupyti ir energetinių resursų, nes dalis darbuotojų dirbs nuotoliniu būdu.
VMI visuomet ragina gyventojus aktyviai naudotis e. paslaugomis. Prisijungus prie Mano VMI ar Elektroninio deklaravimo sistemos (EDS), jos pasiekiamos gyventojui patogiu laiku – darbo dieną ar savaitgalį. Neturint galimybės prisijungti prie VMI sistemų, paslaugas visomis darbo dienomis teikiamos telefonu 8 5 2191 777.
Klientai VMI padaliniuose laukiami iš anksto rezervavus laiką vizitui. Visus Kauno AVMI klientų aptarnavimo padalinių darbo laiko pokyčius galima pamatyti čia.
Daugiau informacijos mokesčių klausimais galima rasti VMI internetinėje svetainėje, pasikonsultuoti su VMI specialistais mokesčių klausimais galima paskambinus mokesčių informacijos telefonu 1882 (+370 5 260 5060).