Ugniagesių gelbėtojų automobilių parką turėtų papildyti 15 naujų automobilinių cisternų – jomis bus galima lengviau privažiuoti prie atokių sodybų.
Sutartis dėl šių sunkiosios klasės automobilinių cisternų su dviguba kabina įsigijimo buvo pasirašyta praėjusių metų pabaigoje. Šiuo metu yra gauta pirmoji „Scania” važiuoklė ir vykdomas jos atitikimo techninių specifikacijų reikalavimams tikrinimas. Automobilinės cisternos bus perduotos šalies priešgaisrinėms gelbėjimo valdyboms.
Ugniagesiai gelbėtojai jais galės lengviau ir greičiau privažiuoti prie atokių sodybų ar kitų objektų, nes šių automobilių važiuoklė „SCANIA P450B6x6HZ CP28L“, turinti dvigubą kabiną ir visus varomuosius ratus, pasižymi pravažumu ir patikimumu, be to, yra žemesnė nei kitos analogiškos važiuoklės, rašoma Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento pranešime žiniasklaidai.
Automobilio antstatas gaminamas iš nerūdijančio plieno ir aplinkai atsparių polimerinių medžiagų. Nerūdijančio plieno antstatus dėl atsparumo ir antikorozinių savybių labai gerai vertina Skandinavijos šalių ugniagesiai gelbėtojai.
Antstato konstrukcija pasižymi tuo, kad skyriai išdėstyti kaip ir vidutinėse automobilinėse cisternose, tai yra, šonuose per visą antstato ilgį, o įsiurbiamosios žarnos sudedamos ne ant stogo, bet po juo, o bendras skyrių tūris įrangai susidėti yra net 10 kub. m.
Į šių automobilių vandens cisterną telpa 6 tūkst. litrų vandens. Ji, kaip ir daugelis šiuolaikinių cisternų, gaminama iš polimerinių medžiagų. Siekiant užtikrinti bendrą žemesnį automobilio svorio centrą ir kuo žemiau sudėti įsiurbiamąsias žarnas, cisternai bus suteikiama speciali konfigūracija.
Automobiliuose bus sumontuoti kombinuoti vokiečių gamybos FPN 10-4000 ir FPH 40-250 kategorijos gaisriniai siurbliai su stacionariai įrengtu putokšlio maišytuvu bei greitojo reagavimo aukšto slėgio žarnos rite.