„Facebook“ nusprendė pakeisti įmonės pavadinimą, kad pabrėžtų savo susitelkimą į metavisatos kūrimą.
Announcing @Meta — the Facebook company’s new name. Meta is helping to build the metaverse, a place where we’ll play and connect in 3D. Welcome to the next chapter of social connection. pic.twitter.com/ywSJPLsCoD
— Facebook (@Facebook) October 28, 2021
Šio pokyčio tikslas – parodyti, kad technologijų milžinė siekia būti žinoma ne tik dėl socialinių tinklų.
Naująjį pavadinimą „Facebook“ vykdomasis direktorius Markas Zuckerbergas paskelbė šiandien per kasmetinę konferenciją „Connect“.
„Nuo šiol mes koncentruosimės į metavisatą, – sakė Zuckerbergas. „Facebook“ vis labiau neapima visko, ką darome. Šiuo metu mūsų prekės ženklas yra taip glaudžiai susietas su vienu produktu, kad jis niekaip negali reprezentuoti visko, ką darome“.
„Facebook“ nėra pirmoji gerai žinoma technologijų įmonė, nusprendusi pakeisti pavadinimą išaugus ambicijoms. 2015 m. „Google“ atliko reorganizaciją ir įsteigė kontroliuojančiąją bendrovę „Alphabet“, iš dalies norėdama parodyti, jog nebėra viso labo internetinės paieškos sistema, tačiau milžiniškas konglomeratas, kuriam priklauso autonominius automobilius ir sveikatingumo technologijas kuriančios įmonės. Savo ruožtu, „Snapchat“ virto „Snap Inc.“ 2016-aisiais – tais pačiais metais, kai pradėjo save vadinti „kamerų įmone“ ir pristatė akinius su kameromis „Spectacles“.