Šį 2021–2022 m. sezoną Kauno „Žalgirio“ krepšinio komandos pagrindiniu partneriu tampa „Švyturys Nealkoholinis“. Šis logotipas puikuosis ir ant šalies čempionų marškinėlių.
„Džiaugiamės tokiu ištikimu partneriu kaip „Švyturys-Utenos alus“. Pandeminis laikotarpis įnešė daugybę sunkumų ir neužtikrintumo, todėl šiuo metu mums ypatingai svarbu turėti stiprų užnugarį. Džiugina ir tai, kad visos Lietuvos gėrimų pramonės lyderė aktyviai įsitraukia į visuomeninę veiklą būtent Kaune.
Tikiu, kad nuo šiol „Švyturys Nealkoholinis“ taps pirmuoju Kauno „Žalgirio“ gerbėjų pasirinkimu – visada kviečiu rinktis tuos produktus, kurie prisideda prie „Žalgirio“ augimo ir Kauno bei Lietuvos vardo garsinimo”, – sakė Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas.
Kaip rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai, stiprios partnerystės ir stabilios pajamos padeda suformuoti stipresnę komandą, o tuo pat metu – siekti geresnių rezultatų krepšinio aikštelėje. Todėl „Švyturys-Utenos alus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas neslepia, kad įmonė siekia tapti savotišku komandos talismanu, kurio parama pastūmėtų „Žalgirį“ į geriausiųjų krepšinio klubų elitą.
„Švyturys-Utenos alus“ su Kauno „Žalgiriu“ draugauja jau ne pirmus metus, ženkliai prisidėdamas prie šio klubo vystymosi ir gerų rezultatų siekimo. Šiemet bendradarbiavimą įprasminame su svarbiausiu įmonės prekiniu ženklu – „Švyturys Nealkoholinis“. Tikime, kad dviejų savo srityse lyderiaujančių partnerių tarpusavio ryšys padės stiprų pamatą naujam krepšinio sezonui besiruošiančiai komandai“, – teigė R. Viršilas.
Bendradarbiaujama su lyderiais
Pandemija smarkiai pakoregavo Lietuvos čempionų finansinę padėtį – tuščios „Žalgirio“ arenos tribūnos neatnešė planuotų pajamų, klubo biudžete žiojėjo milijono eurų skylė. Tokiame kontekste svarių rinkos žaidėjų pagalba padeda išlaikyti klubo stabilumą.
„Dabartiniame pandemijos kontekste pasitaiko situacijų, kuomet turėtus ryšius partneriai įšaldo arba paprašo palaukti, kol situacija stabilizuosis. Šiuo atveju toks užtikrintumas ir prekinio ženklo lyderystė garantuoja, kad ta partnerystė tęsis. Be to, praėjusio rudens ribojimai, kurie neleido arenoje lankytis žiūrovams, mums padarė didelę žalą – susidarė virš milijono eurų skola. Biudžetas buvo planuotas didesnis, o pajamų tiek negavome. Todėl tokių partnerių kaip „Švyturys-Utenos alus“ stabilumas leidžia valdyti situaciją“, – neslėpė klubo vadovas.
„Švyturys-Utenos alus“ su Kauno „Žalgiriu“ bendradarbiauja ne vienerius metus, partnerystės nesustabdė ir pandemijos laikotarpiu. Bendrovė Lietuvos sportininkus finansiškai aktyviai remia daugiau nei 20 metų ir tam yra skyrusi per 8 milijonus eurų.
Šie metai – ambicingi
Šiemet „Žalgiris“ neslepia ambicijų tapti ne tik stipriausia Lietuvos turnyrų komanda, bet ir iš visų jėgų kovoti dėl patekimo į Eurolygos geriausiųjų aštuonetą. P. Motiejūnas teigia, kad šis sezonas pasitinka klubą su pokyčiais, padėsiančiais šių tikslų pasiekti.
„Ši vasara buvo išties darbinga. Iš komandos išvyko keli svarbūs krepšininkai, tačiau jų vietą užėmė alkani ir kilti aukštyn norintys žaidėjai. Grįžo ir patyrę klubo išauginti krepšininkai kaip Mantas Kalnietis ir Edgaras Ulanovas. Prie sudėties formavimo daug prisidėjo vyriausiasis treneris Martinas Schilleris, kuris savo antrajame sezone Lietuvoje rinkosi žaidėjus, tinkančius jo vizijai.
Taip pat labai tikimės, kad šiais metais pagaliau sulauksime gyvo palaikymo „Žalgirio“ arenoje. Praėjusį sezoną teko žaisti prie tuščių tribūnų ir žalgiriečiams tikrai trūko tų emocijų ir atmosferos, kurią tribūnose sukuria komandos sirgaliai. Jų gyvas palaikymas, kuriuo itin garsėja „Žalgirio“ arena, visada veda mūsų krepšininkus į priekį“, – pabrėžė klubo vadovas.
Po treniruočių stovyklos Kaune žalgiriečiai rugsėjo 7-ąją pakels sparnus į Turkiją, kur sužais trejas draugiškas rungtynes „Gloria Cup“ turnyre. Grįžus į Lietuvą, „Žalgirio“ krepšininkai užbaigs pasiruošimą naujajam sezonui bei lauks pirmųjų oficialių rungtynių. Lietuvos krepšinio lygos (LKL) sezonas kauniečiams prasidės rugsėjo 20 d., o Eurolygos kovos startuos spalio 1-ąją.