Lietuvoje vėl po truputį pradėjus kilti užsikrėtimų koronavirusu skaičiui, laikymasis saugos priemonių tampa vis svarbesniu. Tiesa, viena kaunietė pirmadienį su portalo redakcija pasidalino patirtimi iš „Iki“ parduotuvės, kur dėl nesuvaldyto lankytojų srauto to padaryti buvo tiesiog neįmanoma.
Kaip pasakojo kaunietė, situacija buvo užfiksuota „Iki“ parduotuvėje esančioje V. Krėvės pr. 57. Nors moteris pažymėjo, kad eilės čia formuojasi dažnai, šiandieninė situacija buvo išskirtinė.
„…šiandieninės eilės sumušė rekordus. Ten dažnai būna didelės eilės“, – nurodė ji.
Pasak skaitytojos, dėl susiformavusių neeilinių eilių galima kaltinti ne visu pajėgumu dirbančias parduotuvės kasas – viso labo dirbo tik dvi iš penkių.
Visa tai reiškė, kad eilėje susispaudusiems klientams buvo neįmanoma laikytis saugaus atstumo. Iš viso moteris eilėje pralaukė 20 minučių, per tą laiką papildomų darbuotojų nebuvo atsiųsta, o žmonių srautas nebuvo reguliuojamas.
„Prieš mane priekyje dar maždaug stovėjo apie 10 žmonių. Kol eilėje stovėjau apie 20 min, niekas neatėjo. Nelaukė nei parduotuvės viduje niekas žmonių srautų nereguliavo“, – skundėsi moteris.
Susisiekus su parduotuvių tinklo „Iki“ atstovais, situaciją portalui pakomentavo įmonės Komunikacijos vadovė Vaida Budrienė:
„Nuoširdžiai atsiprašome mūsų klientų. Saugumo užtikrinimas mūsų parduotuvėje yra esminis prioritetas. Aiškinamės situaciją. Dar kartą kalbėsime su parduotuvės personalu dėl klientų aptarnavimo, aptarsime ir priminsime nustatytas taisykles”, – nurodoma portalui atsiųstame komentare.
Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.