Didžiausio Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje pasiekė 31,7 mln. eurų ir buvo 2 proc. mažesni nei 2019 m., kuomet siekė 32 mln. eurų. Tinklo pardavimai Latvijoje 2020 m. siekė 30,5 mln. eurų, o Estijoje – 27 mln. eurų.
Per metus atidaryti 2 restoranai, baigta padažų gamyklos statyba
Pernai į tinklo plėtrą Lietuvoje „Hesburger“ investavo 2 mln. eurų – du nauji restoranai atvėrė duris Klaipėdoje ir Vilniuje balandžio pradžioje, ir dabar mūsų šalyje veikia jau 57 restoranai, rašoma „Hesburger“ pranešime žiniasklaidai.
„Nepaisant pandemijos, dėl kurios teko kuriam laikui uždaryti restoranus, o vėliau riboti jų veiklą tiekiant maistą tik išsinešti, mums pernai pavyko išlaikyti beveik tokį patį pardavimų lygį, kaip ir prieš metus. Be to, atidarėme du naujus restoranus ir sėkmingai tęsėme visus suplanuotus statybų darbus padažų gamykloje Kauno rajone, kuri artimiausiais mėnesiais pradės savo veiklą“, – sakė „Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.
Kauno rajone, Tirkiliškių kaime, jau užbaigtas 5 600 kv. metrų ploto gamyklos ir logistikos centro pastatas. Investicijos į šį projektą sieks 15 mln. eurų, bus sukurta 20 naujų darbo vietų. Gamyklos pajėgumai sudarys 1000 tonų padažų per metus.
Maisto išsinešti ir mobiliųjų užsakymų populiarumas išaugo
Per šiuos metus „Hesburger“ planuoja pradėti statyti du naujus restoranus, bus tęsiama esamų renovacijos ir skaitmeninimas. Pasak I. Salmelos, planuojama dar labiau sustiprinti mobiliosios „Hesburger“ programėlės funkcionalumą, kuri leidžia patogiai telefonu iš anksto užsisakyti maistą ir sumokėti už jį. Karantino metu jos populiarumas dar labiau išaugo.
„Vartotojų įpročiai keičiasi, daugėja išankstinių užsakymų naudojantis mobiliąja programėle, taip pat populiarėja maisto išsinešti ir maisto pristatymo paslauga, leidžianti sumažinti kontaktus ir sutaupyti laiko. Visos šios modernios ir lanksčios maisto užsakymo galimybės tapo mūsų stiprybe įveikiant pandemijos iššūkius ir suvaržymus bei leido išvengti drastiško kritimo“, – sakė I. Salmela.
Anot jos, praėjusių metų pabaigoje Baltijos šalyse tyrimų bendrovės „Socio Uuringukeskus“ atliktas nepriklausomas greito maisto rinkos tyrimas atskleidė, kad 2019 m. įprastai maistą prie kasos užsisakančių klientų dalis buvo 53 proc., o pernai ši dalis sumažėjo iki 42 proc.
Pasirinkusių užsisakyti per mobilią programėlę dalis išaugo nuo 10 iki 16 proc., o „drive-in“ paslaugą – nuo 9 iki 14 proc. Taip pat išaugo naudojimasis pristatymo į namus paslaugomis: jei 2019 m. maždaug trečdalis respondentų jomis pasinaudojo bent kartą per mėnesį, tai 2020 m. šis skaičius siekė beveik 40 proc. Bent kartą per savaitę maisto pristatymo paslaugomis besinaudojančių gyventojų dalis Lietuvoje per metus padvigubėjo – nuo 6 iki 12 proc.
Pristatė naują vegetariškų patiekalų prekės ženklą
Praėjusių metų balandį „Hesburger“ dar labiau išplėtė savo vegetariškų patiekalų asortimentą pristatydama naują vegetarišką „Veke™“ liniją ir pirmąjį jos produktą – sūrainį iš augalinių baltymų.
„Naujojo vegetariško sūrainio populiarumas patvirtino, kad klientai nori eksperimentuoti, išbandyti naujus skonius ir turėti galimybę rinktis iš platesnio vegetariškų patiekalų asortimento. Jei apskritai analizuosime savo klientų valgymo įpročius, populiariausi produktai daugelį metų išlieka tie patys – tai „Hesburger“ mėsainis, sūrainis ir tortilija su vištiena“, – pasakojo I. Salmela.
Remiantis rinkos tyrimu, vegetariški patiekalai greitojo maisto restoranuose domina 37 proc. respondentų, moterys juos rinktųsi dažniau – beveik 40 proc., taip pat 35 proc. vyrų.
Kasmet vertinant geriausių rezultatų pasiekusius „Hesburger“ tinklo restoranus, pernai geriausiu buvo pripažintas Panevėžyje, Smėlynės gatvėje, veikiantis restoranas.
Šiuo metu „Hesburger“ turi 155 restoranus visose Baltijos šalyse: 57 Lietuvoje, 50 Latvijoje ir 48 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (279), Rusijoje (39), Bulgarijoje (21), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Baltarusijoje (2) – visą tinklą pasaulyje sudaro 505 restoranai.