Pasirašyta dar viena „Rail Baltica“ sutartis: kiek užtruks nuvažiuoti iki Panevėžio?

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Penktadienį pasirašyta dar viena „Rail Baltica“ naujų linijų projektavimo darbų sutartis. Dėmesys skirtas ir Kauno bei Panevėžio geležinkelio stočių sujungimui: jau numatytas ir kelionės laikas.

Birželio 14 dieną pasirašyta „Rail Baltica“ detaliojo techninio projektavimo sutartis nuo Ramygalos iki Latvijos sienos. Sutartį pasirašė „Lietuvos geležinkelių“, „RB Rail“ ir konkurso laimėtojos „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“ vadovai, rašoma „Lietuvos geležinkelių“ interneto puslapyje.

„Malonu matyti „Rail Baltica“ projekto pažangą. Tai – ne vienintelis ir ne paskutinis didelis infrastruktūros projektas Lietuvoje, mes juos esame pratę statyti. Projektas turėtų būti įvykdytas laiku, neviršijant biudžeto ir turėtų būti geriausias iki tol darytas tokio pobūdžio projektas Lietuvoje. Žinodamas komandą, kuri dirba su šiuo projektu, neabejoju, kad įmanoma tą užduotį įvykdyti, ir ji bus įvykdyta“, – sakė Susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

„Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška prieš sutarties pasirašymą teigė, kad strateginiam „Rail Baltica“ projektui bus užtikrintas toks finansavimas, kokio reikės norint laiku pabaigti šį svarbų projektą. Projekto užbaigimo data numatoma 2026 m.

„Noriu užtikrinti, kad šiam projektui iš vadovybės bus skirtas pilnas parėmimas, kad projektas būtų laiku, teisingai, ir geriausiais sprendimais vykdomas“, – teigė M. Bartuška.

Kauno ir Panevėžio stočių sujungimas

Anot „RB Rail AS“ finansų vadovo Igno Degučio, šia sutartimi taip pat užtikrinamas Kauno geležinkelio ir Panevėžio geležinkelio stočių sujungimas, o kelionė tarp šių miestų traukiniu užtruks 37 minutes.

Sutartį, kurios vertė siekia beveik 8 mln Eur, pasirašė bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ vadovas Mantas Bartuška, „RB Rail AS“ finansų vadovas I. Degutis bei IDOM viceprezidentas infrastruktūrai Juanas Ramonas Lopezas Laborda.

Planuojama, kad „Rail Baltica“ ruožas Ramygala – Lietuvos-Latvijos valstybės siena bus 91 km. ilgio, o preliminariajame projekte taip pat yra numatyti 3 geležinkelio tiltai, 14 kelio viadukų, 20 geležinkelio viadukų, 4 žalieji tiltai ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis.

Per 24 mėnesius turės būti atlikti vietų tyrimai, vertės inžinerijos darbai, pagrindinis ir detalusis techninis projektavimas. Be to, tiekėjas turės užtikrinti autoriaus priežiūrą statybos metu, užbaigus projektavimo darbus.

„IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“ jau daugiau nei 20 metų kaupia tradicinio ir greitojo geležinkelio projektavimo patirtį Europoje, Amerikoje, Vidurio Rytuose ir Afrikoje. Pastaruoju metu kompanija dalyvavo greitojo geležinkelio projektuose Ispanijoje, Lenkijoje ir Švedijoje. 45-iuose IDOM biuruose dirba 3500 žmonių.

Lietuvoje jau įvykdyti projektavimo pirkimai dviem iš keturių sekcijų – nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos v.s. „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“ laimėjo abu pirkimus – pirmoji, ruožo nuo Kauno iki Ramygalos, sutartis buvo pasirašyta balandžio mėnesį.

Šiemet dar planuojama pasirašyti tris projektavimo sutartis Baltijos šalyse: vieną Estijoje, dvi – Latvijoje. Kitų metų pradžioje, planuojama, bus pasirašytos 9 iš 11 visų „Rail Baltica“ sutarčių.

8 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Eismo įvykis kelyje Ukmergė–Kaunas: nukentėjo 9 asmenys (papildyta)

Kauno rajone apvirto kombainas

Romainiuose nužudytas vyras palydėtas į paskutinę kelionę

Šeštadienio avarijų maratonas nesibaigia

Ambicingas tyrimas: Kauno medikai siekia išsiaiškinti, kodėl žmonės žudosi

Dėl užsiliepsnojusio automobilio autostradoje Kaunas–Klaipėda buvo spūstys

Kauniečiai nesirūpina miesto aplinka: palieka šiukšles, kur negalima

Traumą išsigydęs Jonas Mačiulis prisijungs prie rinktinės stovyklos

Dviračių entuziastas griauna didžiausius mitus apie važinėjimą ant dviejų ratų

Neramus šeštadienis kelyje Kaunas - Klaipėda: liepsnojo automobilis (foto)