Iš Kauno – naujas maršrutas laivu

„Nemuno turo“ nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Sekmadienį, gegužės 19 d., iš Kauno išplaukia pirmasis šį sezoną laivas į Birštoną. Ilgiausias Lietuvoje reguliarus maršrutas startavo prieš šešerius metus. Jį jau išbandė daugiau kaip 15 tūkst. keleivių. Pasak šios kelionės organizatorių, maršrutas toks populiarus, kad buvo priimtas sprendimas plėsti veiklą – įsigytas naujas laivas plukdysiantis turistus iš Kauno į Šilutę.

„Kelionė laivu iš Kauno į Birštoną trunka keturias valandas, tačiau ji tikrai neprailgsta. Plaukiant Kauno mariomis iki karališkojo kurorto atsiveria išties nuostabūs gamtos vaizdai. Be to ir gido pasakojimai neleidžia nuobodžiauti“, – pasakoja Mindaugas Žiedelis bendrovės „Nemuno turas“ vadovas.

Atplaukus į Birštoną, keleiviams gidas veda valandos trukmės ekskursiją mieste. Vėliau skiriamas laikas patiems atrasti kurortą. Pasak M. Žiedelio, vandens keliautojų tarpe ne vien kauniečiai.
„Paskutiniaisiais metais išaugo keleivių iš kitų Lietuvos miestų. Ypač Vilniaus. Keliones iš anksto planuojasi draugų grupelės, iš užsienio į tėvynę grįžtantis pailsėti emigrantai“, – vardina M. Žiedelis.

Pasak ekskursijos vandeniu organizatorių, prie šio maršruto populiarumo prisideda ir kaina. Ji gerokai mažesnėje nei rinkos vidurkis – keturių valandų ekskursija nesiekia 20 eurų. Vaikams, senjorams ir neįgaliems kaina dar mažesnė.

„Šiais metais startuojame su nauju maršrutu, kurį pavadinome „Kruizas į Šilutę“, – pasakoja M. Žiedelis. – Tai visos dienos kelionė Nemunu, su sustojimais Rusnės saloje, Uostadvaryje. Šiam tikslui įsigijome Zaria tipo laivą „Deima“, talpinantį 50 keleivių.“

„Nemuno turas“ komanda laivą naujam sezonui ruošia nuo praėjusių metų. Keleivių patogumui čia montuojamos „Airbus A319” orlaivio sėdynės, sudėti tamsinto stiklo paketai, garso bei vėdinimo įranga, įrengtas baras. Siekiant sumažinti triukšmą – laivo korpusas izoliuotas specialiomis medžiagomis.

„Šis greitaeigis laivas savo išore nesiskirs nuo pastatymo 1979 metais, tačiau keleivių patogumas bus nepalyginamai didesnis. Laive taip pat diegiamos šiuolaikinės saugos priemonės bei techniniai sprendimai“, – sako M. Žiedelis.

Laivo „Deima“ įsigijimas ir restauravimo darbai siekia 70 tūkst. eurų. Daugiausiai investicijų, pasak „Nemuno turas“ vadovo, pareikalavo laivo vidus. Mat išorė yra bene idealios būklės dėl savo techninių savybių: vientisa aliuminio konstrukcija, kuriai įtakos neturi nei laikas, nei erozija.

„Laive nenaudojama nei viena kniedė. Zaria tipo laivams taip pat nėra būtina prieplauka, nes gali stoti tiesiai į krantą. Kadangi sraigtas yra įtaisytas viduje, o ne išorėje, laivas gali be jokio vargo atbuline eiga ir atsistumti nuo kranto“, – naujo pirkinio privalumus vardina M. Žiedelis.

Be to, šio tipo laivai dėl savo techninių ypatybių gali be vargo plaukti sekliais vandenimis – užtenka vos 60 cm gylio. Laivo greitis siekia 40 km per valandą. Beje, paskutinį kartą keleivius į Nidą „Deima“ plukdė 2003 metais. Naujasis maršrutas Nemunu „Kruizas į Šilutę“, planuojama, startuos birželio mėnesį.

Be šių reguliarių tolimųjų maršrutų, „Nemuno turas“ taip pat plukdo turistus į Kauno mariomis į Kadagių slėnį bei Rumšiškes.

70 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Artinasi galinga stichija: Kaunui klius bene labiausiai

Iššūkis kauniečiams: ar gerai pažįsti Kauno rajoną?

Kauno muitininkų pričiuptas vyras nelegalų krovinį slėpė po šakočiais

Sutuoktiniams iš Kauno automobilių verslas apkarto - teks sumokėti daugiatūkstantinę baudą

Per žingsnį nuo stichinės nelaimės: prie Kauno situacija ypač sudėtinga

Mirtinai posūnį sumušusiam G. Konteniui priteista išmoka

Rusija keičia įvažiavimo į Karaliaučių tvarką (atnaujinta)

Oficialiai nustatyta kadenciją baigiančios D. Grybauskaitės renta

Kauniečiai sunerimę: Palemonas paskendo juoduose dūmuose

Darbymetis Kauno autobusų stotyje: po atnaujinimo tiek keleivių dar nebuvo